Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

5 kamers/ 1etage Amsterda-OSDORP..zoek 5 Nieuwebouw eengezienswoning!

Gepost door Manal 
Heb 5 kamers op de 1 etage+ begandgrond.
In Amsterdam Nieuwe west!osdorp.
Zoek Nieuwebouw eengezienswoning in Amsterdam en omgeving!
Min 4kamers! Huur mag tot 710(kale huur)
goedenavond
ik heb een gelijksvloerwoning 3 slaapkamers grote tuin een
grote badkamer plus een washok
winkels en ov en scholen zijn maar 5 min vandaan woon in nieuwwest lodewijk van deyesselstraat
voor meer vragen kunt u mij altijd mailen
mvg amira
Re: 5 kamers/ 1etage Amsterda-OSDORP..zoek 5 Nieuwebouw eengezienswoning!
22 juli 2016 17:29
5 kamer woning zaandam woonhuis vraagt 4/5 kamer woning amsterdam
Goeiedag. Zouden wij en keer mogen kijken naar de woning. Wij wonen in Amsterdam noord. 2 min van het centraal station af.
is Almere stad (litratuurwijk) iets voor jouw? ik heb 3 slaapkamers, grote zolder met vaste trap en een ruime voor en achtertuin.
Hallo,

Wij hebben een 4 kamer appartement in A,dam west, en wij willen graag naar Osdorp verhuizen.

Graag hoor ik als je geïntresseerd bent, voor meer informatie.

Groet
Iemand geïnteresseerd in een 4 kamer maissonette woning op 3 hoog op de Tollensstraat (naast Kinkerstraat)? Mijn schoonouders zoeken ivm hun gezondheid een benedenwoning of woning met lift..

Groeten, Evelien
Nog op zoek?? heb een 4 kamer woning amsterdam bos en lommer dichtbij het station sloterdijk
wij wonen in Amsterdam west slotermeer 3 kamers een woonkamer in een flat met een lift !
Manal Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heb 5 kamers op de 1 etage+ begandgrond.
> In Amsterdam Nieuwe west!osdorp.
> Zoek Nieuwebouw eengezienswoning in Amsterdam en
> omgeving!
> Min 4kamers! Huur mag tot 710(kale huur)


hoi manal.wij hebben 3 kamerwonen zeeburg in oost a,dam.Graag hoor ik als je geïntresseerd bent, voor meer informatie.

Groet min
goededag ik heb een 5 kamereengezinswoning heel mooi huis ik woon in zuidoost vlakbij de arena kindvriendelijk en scholen en winkels op loopafstand grote achtertuin heeft u interesse bel me dan 0683658001 of mail me janie3076@hotmail.com groetjes jane
Wie is geïnteresseerd in een nieuwbouw bj2000 in amsterdam Osdorp

Sociale Huurwoning
4 kamers
Lift
Naast het tuincentrum Osdorp
Pieter Calandlaan
Tram 1 voor de deur
Gratis parkeren voor de deur
Kale Huur word bij eventuele ruil: €640,- euro
Servicekosten rond de €30 euro


Wij willen graag minimaal een 4 kamer woning in Slotermeer of Bos en Lommer Nieuwbouw

Enkel alleen sociale huur!
hasna Schreef:
-------------------------------------------------------
> wij wonen in Amsterdam west slotermeer 3 kamers
> een woonkamer in een flat met een lift !


Hoi welke straat wonen jullie?
Hallo.
Ik heb een woning gerenoveerd in zaandam met 5 kamers beneden 2 kamers en box en boven 3 k en woon kamer..het is een heel goede buurt .zit in groot boulevard.
Voor overleggen hier is mijn nummer neem contact met mij op:
Tlf:0686288262.
Hallo,wilt u niet in ijmuiden wonen ik in eengezinswoning met voor en achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt in het centrum van ijmuiden met 4 kamers met nieuwe keuken en nieuwe bad kamer en huurprijs is ongeveer 555, 99 euro huursabsidie mogelijk en vlakbij strand. Groetjes
Evelien Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iemand geïnteresseerd in een 4 kamer maissonette
> woning op 3 hoog op de Tollensstraat (naast
> Kinkerstraat)? Mijn schoonouders zoeken ivm hun
> gezondheid een benedenwoning of woning met lift..
>
> Groeten, Evelien


hoi Evelien,
ik heb 3 kamer woning bij mercatorplein vlakbij dirk van der broek op 1e trap zijn niet veel ik wil vragen hoeveel is de huur ook heb ik 2 kamer woning bij slotermeer beneden woning voor interesse email zarife_isma@hotmail.com
Hoi hoi een vraagje heb je de woning nog en zo ja ben je ook geïnteresseerd in noord ik woon in blauwezand in een hoek woning 3 slaapkamer en een woonkamer 60 2m iemand intressen ik ben op zoek naar groter wonen ?
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: