Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Utrecht - Wij naar Amsterdam Of Rotterdam

Gepost door Samira 
Hallo,

Ik heb een huurhuis in kanaleneiland. Deze heeft 6 kamers waarvan 5 slaapkamers. Het is een flat. Wij wonen in de 1ste verdieping. Een grote woonkamer en een achtertuin.5 min loopafstand na het centrum en de scholen zijn ook in de buurt. Badkamer, toilet en keuken zijn kort geleden gerenoveerd! In een gloednieuwe betegelde badkamer en toilet en de keuken heeft een gloednieuwe keukenblok! Centraal verwarming is ook aanwezig natuurlijk.


De woning die wij willen moet minimaal 5 kamers hebben en het liefst een eengezingswoning met een grote woonkamer. In de omgeving Amsterdam of Rotterdam
Hallo

Ik heb interesse
0644878409
Adel
Re: U naar Utrecht - Wij naar Amsterdam Of Rotterdam
10 oktober 2016 15:35
Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto st zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen zoekt 5 kamer utrecht maarssen centrum ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning Terug
0687132308 waar in utrecht welke straat wat is de huur
Re: U naar Utrecht - Wij naar Amsterdam Of Rotterdam
13 oktober 2016 10:46
samira wat is huur waar in utrecht
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: