Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3hoeksruil amsterdam

Gepost door Rosita 
3hoeksruil amsterdam
30 juni 2016 23:20
hallo,

wij naar grote 5 kamerwoning kinkerstraat amsterdam west, jullie naar knusse 4kamerwoning cabralstraat amsterdam west en de ander naar ruime 3kamerwoning of kleine 4kamerwoning in tuindorp of spaarndammerbuurt..zaandam mag ook

wie o wie heeft interesse?



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2016 13:03 door Rosita.
Re: 3hoeksruil amsterdam
01 juli 2016 18:04
Hallo,

Ik woon in zaandam.ik heb 3 kamers woning. wilt u naar zaandam komen?

Met Vriendelijk Groet,
Harpreet
Re: 3hoeksruil amsterdam
02 juli 2016 00:12
harpreet Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Ik woon in zaandam.ik heb 3 kamers woning. wilt u
> naar zaandam komen?
>
> Met Vriendelijk Groet,
> Harpreet


nee de andere wilt naar tuindorp, spaarndammerbuurt en of zaandam en wij naar hun woning en u dan in ons woning



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2016 13:01 door Rosita.
E
Re: 3hoeksruil amsterdam
03 juli 2016 11:20
Hoi,
Wilt u geen 1 op 1 ruil? Wij wonen op de Hoofdweg (ook dichtbij Kinker) een instapklare benedenwoning met een grote tuin.
Re: 3hoeksruil amsterdam
03 juli 2016 13:02
hoeveel kamers? kunt u wat over u woning vertellen?
JV
Re: 3hoeksruil amsterdam
03 juli 2016 21:21
Beste E op de hoofdweg, wij zijn geïnteresseerd in 1-1 ruil. Wat zoekt u? Wij zitten op 90m2 op het rorlof hartplein, tweede verdieping.
Wij zoeken minimaal even grote woning of groter met tuin.
E
Re: 3hoeksruil amsterdam
04 juli 2016 09:51
Mooi en sfeervol benedenwoning. Op een goede locatie een instapklare woning. Prachtige woonkamer, twee slaapkamers, keuken, douche/ wc, berging en een zonnige voor- en achtertuin. Ons goed verzorgde woning is geheel gedekt met laminaatvloer.

Wij zijn op zoek naar een woning met 3 slaapkamers in Amsterdam-West.
Re: 3hoeksruil amsterdam
06 juli 2016 18:17
Hoi Ik heb een drie kamerwoning in de baarsjes 48 m
Re: 3hoeksruil amsterdam
08 juli 2016 23:04
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin 0687132308 welke etaje wat is de huur is er ook tuin
Re: 3hoeksruil amsterdam
14 juli 2016 21:28
-------------------
Re: 3hoeksruil amsterdam
16 juli 2016 22:58
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?Eengezinswoning 0687132308
Mi
Re: 3hoeksruil amsterdam
25 juli 2016 22:08
Ik woon in Amsterdam noord. 1 hoog maar met tuin en 2 min van het centraal station.
Zouden we mogen kijken en keer?
Vast bedankt
Cin
Re: 3hoeksruil amsterdam
09 september 2016 13:55
Hoi ik woon in de spaarndammerbuurt 3 kamer woning aan het water , 2de etage zoekt u zoiets?
Re: 3hoeksruil amsterdam
23 oktober 2016 12:27
Hello
Ik heb en mooie eengezinswoning in Unique buurt in Amsterdam noord
1033HV met Vooren achtertuin , 3 verdieping
Als u bent geïnteresseerd laat me weten
Vriendelijk groetjes
Re: 3hoeksruil amsterdam
23 oktober 2016 13:22
Osman Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hello
> Ik heb en mooie eengezinswoning in Unique buurt in
> Amsterdam noord
> 1033HV met Vooren achtertuin , 3 verdieping
> Als u bent geïnteresseerd laat me weten
> Vriendelijk groetjes


Wat voor woning bent u naar op zoek?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: