Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Uw kleiner ik groter!!! Leuke eensgezinswoning sociale huur in Geuzenveld!

Gepost door Salima 
Ik heb een mooie leuke eengezinswoning met tuin in Geuzenveld.
Twee slaapkamers boven en zolder.... Ik wil graag 4 kamerwoning in Amsterdam west
Re: Uw kleiner ik groter!!! Leuke eensgezinswoning sociale huur in Geuzenveld!
24 juni 2016 11:42
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
5kamer woning in spaarndammerbuurt 3e etage westerpark
Hoi
Ik heb een 4 kamerwoning in Geuzenveld met balkon op het zuiden, 4e etage. Oppervlakte ca 55 m2
groet Monique
Salima Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een mooie leuke eengezinswoning met tuin in
> Geuzenveld.
> Twee slaapkamers boven en zolder.... Ik wil graag
> 4 kamerwoning in Amsterdam west


Dag Salima,

Ben je misschien geinteresseerd in een 4 kamerwoning (3 hoog) op de Tollensstraat (zijstraat Kinkerstraat)?

Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,

Evelien Niemeijer
Hii ik woon aan de burgemeester van leeuwenlaan 183-1
Het is een 4 kamer woning zonder bovenburen.

Hoop iets van je te horen.

Mvg Maggie
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: