Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil in Amsterdam west, heb een eengezinswoning

Gepost door Salima 
Aangeboden leuke eengezinswoning met tuin in Geuzenveld.
Heb twee slaapkamers boven en daarop nog een zolder.
Ben op zoek naar 4 kamer woning in Osdorp of Geuzenveld of Badhoevedorp.
Ik heb een sociale huurwoning..
Waar ik woon is gewoon prachtig vlakbij Sloterplas. Als ik hier weg ga word de woning verkocht
Door gezinsuitbreiding moet ik hier weg en wil groter wonen. De buurt is rustig en veel groen en nabij winkelcentrum lambertus zijl plein.
Re: Woningruil in Amsterdam west, heb een eengezinswoning
17 juni 2016 00:18
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin / 0687132308 kader
Heb een 1gezinswoning , wel vrijsector. Als je geïnteresseerd bent kan je mij terug mailen
Hoeveel kamers heb je in totaal?
En hoe groot is de woning?
Re: Woningruil in Amsterdam west, heb een eengezinswoning
16 juli 2016 23:00
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?Eengezinswoning
ik heb een driekamerwoning in Osdorp.

Voor meer informatie zie: advertentienummer414477 op www. woningruil .nl

e-mail: bas_nl@live.com
Hallo.
mijn moeder heeft benedenwoning.bij derkinderstraat 4kamers.ruim.3min naar park.en 5 min naar alib plein
mail me als je interesse hebt.
gr aya
woningruil
16 februari 2017 22:33
Hallo goeden nacht, wat zijn uw wensen, ik heb 2kamer woning BG in west. ik hoor graag van u. 0647638757. ik ben op zoek naar een grotere woning.
Hallo,

Ik heb een 4 kamer woning op bos en lommer. Ruime keuken en grote box. Woning is op 1 hg
Wil graag een tuin ivm kat
Je kunt me bellen op 06 59627607
beste reema .wilt u ook in hoofddorp .je mag mij bellen met tel,0617125620.grtjes
Hallo,

Ik woon in amsterdam osdorp achter tussenmeer. Ik woon in een 3 kamer appartement hele mooi buurt. Huur is €600 woning is vorige jaar gerenoveerd heb mooi keuken meg inbouw apparaturen. Ik ben op zoek naar een eengezinswoning.

Groet
Tugce
Beste aya
Naar hoeveel kamers ben jij opzoek ik zoek groot woning
Beste Salima,

Ik zoek graag ook een eengezingswoning. Ik woon in Osdorp heb een mooi huis met 3 kamers kindervriendelijke buurt zou je misschien interesse hebben? U kunt me bereiken op 0639289389

Groet
Tay.

Salima Schreef:
-------------------------------------------------------
> Aangeboden leuke eengezinswoning met tuin in
> Geuzenveld.
> Heb twee slaapkamers boven en daarop nog een
> zolder.
> Ben op zoek naar 4 kamer woning in Osdorp of
> Geuzenveld of Badhoevedorp.
> Ik heb een sociale huurwoning..
> Waar ik woon is gewoon prachtig vlakbij
> Sloterplas. Als ik hier weg ga word de woning
> verkocht
> Door gezinsuitbreiding moet ik hier weg en wil
> groter wonen. De buurt is rustig en veel groen en
> nabij winkelcentrum lambertus zijl plein.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: