Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij een eengezinswoning met tuin jij een 4 kamer nieuwbouw appartement in Amsterdam osdorp!

Gepost door Anissa 
Goedenmiddag,

Wij hebben een 4 kamer appartement, nieuwbouw uit 2009 met 2 liften.
Ruime woonkamer met open keuken en extra opbergruimte.

Wij zoeken een benedenwoning/eengezingswoning met tuin minimaal 3 slaapkamers. Omgeving Amsterdam of erbuiten mag ook. Zaandam, zwanenburg, purmerend, uithoorn etc.
Goedenavond,

heeft u interesse in een huis in Hoofddorp?

Groet,
Alix
Hoi ik woon in een eengezinswoning met tuin in Geuzenveld
Amsterdam . Ben zeer geïnteresseerd , ik woon in een rustige buurt..
Ik heb eengezinswoning in Geuzenveld met tuin..
Mijn email is salimatwitty@hotmail.com huur is 586 euro
Re: Wij een eengezinswoning met tuin jij een 4 kamer nieuwbouw appartement in Amsterdam osdorp!
17 juni 2016 00:16
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /
Ik heb een vierkamer eengezindswoning in purmerend in een nieuwbouwwijk.

gr,

Samantha
beste ainsa ik woon een gezienswooning met 4 slaapkammes ,kale huur 618, alles u intersse hebt kunt u mij mailen. gr
Goede avond,

Ik bied aan:
Schagerbrug
Eengezinswoning met voor en achtertuin
Cv, zolder, schuur, 3 slaapkamers, ruime badkamer met 2e toilet. Kindvriendelijkheid buurt, basisschool, peuterschool, BSO etc. om de hoek.
Ik hoor graag of u interesse heeft.
Met vriendelijke groet,
E. van Rossum
Dag,

Ik heb een eengezinswoning in Hoorn met 3 slaapkamers en een ruime woonkamer. Grote tuin achter en een kleine aan de voorkant.
Een grote zolder ruime douche nog niet zo lang geleden gezet samen met de wc en keuken. Verder is het een zeer kindvriendelijke buurt met veel groen supermarkten scholen peuterspeelzaal allemaal om de hoek. De huur is 550.

Ik hoor graag van je of je interesse hebt
Je mag me altijd mailen gr Farida
Alix Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenavond,
>
> heeft u interesse in een huis in Hoofddorp?
>
> Groet,
> Alix

Hoi Alix,

Dat heb ik!
Je kan mij mailen:

anissa.bouhassani.mhbo@gmail.com

Groet
Ik ben geintresseerd kan ik je mailen?
Hoi ismael,

kan ik jou mailen?

Groet Anissa
Hi

Een 5 kamer eensgezinswoning in Hoofddorp iets voor u?
Rsfn@live.nl
Mvgr
Hello, Ik heb 3 kamer woning in Osdorp op de 2de verdieping! Kan dat ook?!
Hay Farida,
als je nog niets gevonden hebt,
wij hebben misschien interesse in jouw woning.
waar wil jij heen en tot welke huur mag je huren?
waar in Hoorn is jouw woning?


groetjes,
Wim
(blaricum68@hotmail.com)
Re: Wij een eengezinswoning met tuin jij een 4 kamer nieuwbouw appartement in Amsterdam osdorp!
18 juli 2016 22:15
oning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
kan ook driehoek ruil haarlen beneden woning zwanen burg amsterdam
salam anissa,
ben je ook geïnteresseerd in een eigenzinswoning in kudelstart ?
salimasalima900@hotmail.fr
heeft u interesse in Amsterdam west Slotermeer
Ik heb een maisonaitte 5 kamers .. Waarvan
4 slaap kamers ..en een zitkamer... Met eigen tuin ... Graag hoor
Ik van u ..
beste heer/mevrouw,

ik zou graag willen ruilen met u ik heb een eengezins woning met 3 slaapkamer en een zolder en een grote achtertuin in hoorn.
als u er interesse voor heeft graag hoor ik het graag van u.

groetjes
k.vanputten
Ik heb een eengezinswoning te Uithoorn....interessant misschien.?
Hi,

Wij hebben een leuke eengezinswoning van 4 kamers met tuin en zolder.

Ik woon met plezier in Uithoorn en wil graag naar Amsterdam verhuizen omdat ik in Amsterdam werk en daarnaast ook mijn familie in Amsterdam woont.

Laat me weten of u geïnteresseert bent?

Thanks!
Ik heb een eengezinswoning in de Map1 4kamer met grote tuin huis is pas opgeknapt nieuwe keuken badkamer en overal pas gewit en gestuct .waar is jou woning
Heb wellicht interesse vriendelijke groeten W B
Waar is dat Map1?

Mijn woning is in Uithoorn Thamerdal. Plesmanlaan in Uithoorn.
Nbasma Schreef:
-------------------------------------------------------
> heeft u interesse in Amsterdam west Slotermeer
> Ik heb een maisonaitte 5 kamers .. Waarvan
> 4 slaap kamers ..en een zitkamer... Met eigen
> tuin ... Graag hoor
> Ik van u ..

Nbasma zou u ook naar noord willen zo ja tel 0650744071

Groetjes Stephanie
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: