Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar rotterdam centrum NOORD / JIJ NAAR ROTTERDAM KOP VAN ZUID

Gepost door kerim99 
ik naar rotterdam centrum NOORD / JIJ NAAR ROTTERDAM KOP VAN ZUID
23 mei 2016 21:49
HUUR;683 IK NAAR ROTTERDAM CENTRUM / ROTTERDAM NOORD JIJ NAAR/ROTERDAM VUURPLAATS. ik woon in een flat met lift 3 de etaje is. een 3 kamer woning als wilt kan je 4 kamer van maken is centraal gelegen dicht bij openbaar vervoer zoals tram/bus/ trein kindervriendelijke buurt dicht bij scholen en kleine winkelcentrum vuurplaats BEN jij van plan om woninruil en je woont in rotterdam centrum / noord/
Geachte heer Kerim,
Ik heb een appartement voor u in aanbod in Rotterdam Alexander Ommoord. 8 verdiepingen appartement met lift en beveiligde entree, de woning bevindt op de tweede etage. In de buurt heb je op loopafstand een overdekt winkelcentrum met metrostation en met 3 supermarkten en veel andere winkels. Met 3 metrohaltes ben je in winkelcentrum alexanderium.
Het is een 3 kamer woning voorheen was het een 4 kamer woning maar 2 slaapkamers is nu een ruime slaapkamer geworden met 2 deuren, dus je kan eventueel een 4 kamer woning van maken.
De woonkamer is heel ruim met een eethoek. De hele huis heeft laminaat behalve de slaapkamers. De huis heeft ook een opbergkamer die gebruikt kan worden als inloopkast.

We willen heel graag verhuizen naar Rotterdam zuid om dichter bij familie te zijn. Mocht je na dit geïnteresseerd zijn neem dan contact op met mij dan kunnen we afspraak maken om elkaars woningen te bezichtigen.

Met vriendelijk groet,
Mahmud
0634001618
sayegh@live.nl
Goedemiddag,

Hoe duur is de woning?
Mvg, Lily
Re: ik naar rotterdam centrum NOORD / JIJ NAAR ROTTERDAM KOP VAN ZUID
29 juni 2016 12:38
Hallo ik heb een 3 kamerwoming in rotterdam west 2 slaapkamers grote woonkamet mey openkruken douche toilet apart alles van beton ik wil graag naar zuid omdat mijn opa en oma in zuid afrikaanderwijk wonen ik heb voorderest geen fammilie woon in delfahaven als ubintrese heeft kunt u mij bellen 0644271939
Ik woon in een 3 kamerwoning in rdam kralingen crooswijj bij goudserijweg.
Mijn familie woont bij vuurplaat.
Voor verdere info kunt u mij whatsappen op 0611445813
Mvg,

Nora
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: