Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR VUURPLAATS IK NAAR ROTTERDAM CENTRUM ROTTERDAM NOORD

Gepost door kerim99 
U NAAR VUURPLAATS IK NAAR ROTTERDAM CENTRUM ROTTERDAM NOORD
17 mei 2016 22:07
HUUR;683 IK NAAR ROTTERDAM CENTRUM / ROTTERDAM NOORD JIJ NAAR/ROTERDAM VUURPLAATS. ik woon in een flat met lift 3 de etaje is. een 3 kamer woning als wilt kan je 4 kamer van maken is centraal gelegen dicht bij openbaar vervoer zoals tram/bus/ trein kindervriendelijke buurt dicht bij scholen en kleine winkelcentrum vuurplaats BEN jij van plan om woninruil en je woont in rotterdam centrum / noord/



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/05/2016 17:32 door kerim99.
Hallo ik heb een huis in Rotterdam centrum in gaffelstraat huur 480 euro
1 ste etage ruime woning met 3 slaapkamers badkamer en wc vernieuwd
alle winkels dichtbij metro tram trein bussen kindervriendelijke buurt 3 scholen op
loopafstand.Ik wil graag met u ruilen als u het goed vindt ik hoor het graag van u mij nummer is 0620875032
Misschien interesse in 4 kamer flat met lift Alles is gelijkvloers en alles is in de buurt.
Wegens mijn chronische ziekte bezoek ik vaak erasmus ziekenhuis
Ik heb een woning in Rotterdam Kralingen/Crooswijk 3 minuten loopafstand van de Kralingsebos.
Nette woning 2 ruime slaapkamers en een ruime woonkamer. 5e verdieping gelijkvloers met lift.
Reageer als jij ook geïnteresseerd bent en of je de woning nog hebt.
Groeten Mo
Hee ik wil ook graag ruilen
Ik woon in rdam kralingen.
Heb 2 slaapkamers en een woonkamer. Woon op de 2de verdieping
Woon 5 minuten van de stad vandaan.
En heb in mijn wijk wel 3 supermarkten van loopafstand.
Hoor snel een reactie
ik heb een woning vuurplaat 3e verdieping hoog van portiekflat grote woonkamer...met 2 slaapkamers wie ruilen wilt met rotterdam noord rotterdam centrum kan me een appje sturen 06 1999 6270 huur bedraagt 570 groeten
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: