Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar Rotterdam en ik naat Utrecht of Rotterdam

Gepost door farzana 
Ik ben opzoek naar een woning met 4 slaap kamers
Ik ben opzoek naar een woning met 4 slaapkamers
ik wil graag in Rotterdam-west komen wonen ik woont zelf in Rotterdam-noord dubblex mahsette woning 5 kamer woning op 2 etage 4 slaap kamer grote woonkeuken grootte woonkamer 2 wc douch met balkoon woning ben mijjj .............0615947861
Re: u naar Rotterdam en ik naat Utrecht of Rotterdam
24 juni 2016 21:09
Optie nb oosterhout ik heb 4 slaapkamers
Ik heb een 4 kamer woning. Maisonette 2e. Ruim balkon en opberg ruimtes. Vanity.neiden@hotmail.com
Waar heb je eenhuis in Rotterdam?
hoi ik heb een 5 kmr benede boven flatwoning met eigen berging entree op eerste verdieping ik woon in schiedam de metrostation parkweg bevind zich op tien sec loopafstand basisschool en middelbare school in de wijk met daarachter de winkelstraat nolenslaan.het centrum van schiedam is op 5-10 minuten loopafstand.het is zeer goed te bereiken via de snelweg of openbaar vervoer het is hier ook gratis parkeren.het huur bedraag 386euro huursubsidie mogelijk.ik woon hier nu 4 jaar maar ik wil eruit het huis is veel te groot voor mij ik wil terug naar rdam dichtbij het centrum als het mogelijk is.meer info kan je altijd mailen of bellen 0624497944 whatsapp nummer is 0644076836.
Gürkan
hoi wat zijn de huurkosten als ik vragen mag?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: