Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Eengezinswonig Zaanstad ik naar Amsterdam

Gepost door Dwakko 
Eengezinswonig Zaanstad ik naar Amsterdam
02 april 2016 16:23
Saendelft (Zaanstad) 15 minuten van Adam west vandaan aangeboden een eengezinswoning huur 610€ (10 jr oud 1e bewoner) in een hele nieuwe wijk (net als IJburg/nieuw Vennep) 140m2, 3 verdiepingen: Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche en apart bad, toilet
2e verdieping grote zolder over de gehele lengte vh huis die ook als kamer kan (wordt) worden gebruikt. Er is een optie om via de woningbouw een dakkapel te plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog en kan je v.d. zolder met gemak 2 zeer grote slaapkamers maken. Tuin 11 bij 5 meter. In een super kindvriendelijke buurt met groot winkelcentrum op 2 minuten loopafstand, 2 basisscholen om de hoek (2 minuten lopen) 2 middelbare scholen 5 minuten loopafstand, gezondheidscentrum inclusief poli ziekenhuis op 2 minuten loopafstand en de trein op 5 minuten loopafstand die je met 15 min op Adam centraal zet. Ik woon 15 min van Castricum strand vandaan, een heerlijk stand v.d. zomermaanden.
GEZOCHT woning (tot 710€) met minimaal 3 liefst 4 RUIME slaapkamers in:
Amsterdam Zuid (niet hoger dan 1 hoog of met lift) de Aker, Sloten, nieuwbouw Slotervaart (tot 1 hoog anders met lift) nieuwbouw Osdorp (tot 1 hoog anders met lift) Graag alleen reageren als je de gevraagde optie hebt in AMSTERDAM
Belderokkies@hotmail.com



5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/04/2016 16:37 door Dwakko.
Goedemddag,

Heeft U eventueel intresse in een 3-1 ruil?
Wij hebben een heerlijke eengezins in Diemen en zijn op zoek naar iets zoals u dat aanbied. 2-1 woningruil is natuurlijk een hele lastige, maar je weet maar nooitsmiling smiley.

Ik hoor graag van u.

Groeten Nelleke
Goedendag ik heb interesse in je woning , ik heb een eengezinswoning in Amsterdam west met 4 slaapkamers waarvan 3 ruime slaapkamers en 1 wat kleiner slaapkamer , heb een achtertuin open keuken , beneden is 1 slaapkamer
Zou u ook in noord willen in een 4 kamerwoning eengezinswoning tel 0650744071
Stephanie
Melvin Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedendag ik heb interesse in je woning , ik heb
> een eengezinswoning in Amsterdam west met 4
> slaapkamers waarvan 3 ruime slaapkamers en 1 wat
> kleiner slaapkamer , heb een achtertuin open
> keuken , beneden is 1 slaapkamer


Hallo Melvin

Ik heb een eengezinswoning met tuin 4kamers in zaandam bel me voor meer info op 0685825117.

Met vriendelijke groet,

Naad
Hallo, is u huis nog beschikbaar??
Ik heb 4K app in Amsterdam nieuw west in de Bakema buurt.
2e verdieping. Meer info kan ik geven als u interesse hebt.
Mvg, Sonya
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: