Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil zaandam naar amsterdam

Gepost door suna 
woningruil zaandam naar amsterdam
17 maart 2016 09:14
Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s plattegronden google maps ereprijsweg 17 1508ct zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette woonomgeving Deze jaren 60 woning is gelegen aan een plantsoen in de woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen
Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH
aangeboden in volledig eigendom Kom snel langs voor een bezichtiging Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin
Eerste verdieping overloop vier slaapkamers waarvan diverse voorzien van vaste kasten badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een


ik zoekt beneden 4/5 kamer woning met tuin huur tot 600 geuzenveld west niuw west
Bent u ook in yburg geïnteresseerd
Goeiedag suna ik heb een 4 kamer woning met een tuin bos en lommer lijkt je dat interssant hoor ik graag van je
ik heb een kleine woning huur van 450 euros 2 kamers beneden woning slotermeer lijkt je dat interessant
Wat vind u van amsterdam noord? 4 kamers, 1ste verdieping portiekwoning
Re: woningruil zaandam naar amsterdam
16 mei 2016 10:39
Mohamed Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goeiedag suna ik heb een 4 kamer woning met een
> tuin bos en lommer lijkt je dat interssant hoor ik
> graag van je

hoi met suna wat is de huur nemt contakt met mij 0687132308
Re: woningruil zaandam naar amsterdam
16 mei 2016 10:42
dat is mijn meil adres als iemand wilt regering eylulsuna@live ik ben suna 5 kamer in zaandam met grote tuin 4 slaap kamer
Re: woningruil zaandam naar amsterdam
07 juni 2016 09:44
bos en lommer ik vint leuk als kan sms sturen aub eylulsuna@live.nl 0687132308
suna Schreef:
-------------------------------------------------------
> dat is mijn meil adres als iemand wilt regering
> eylulsuna@live ik ben suna 5 kamer in zaandam met
> grote tuin 4 slaap kamer


Hoi hoi met Stephanie heb jij de woning nog? Mijn tel is 0650744071
Hoi Mohammed,

Ik heb interesse in je woning met tuin in bos en lommer.
Ik zelfs woon ook in bos en lommer en wil niet weg hier maar wil graag tuin omdat ik nu
een kat heb. Mijn tel is 06 59627607
Ik hoop op antwoord,

Mvg,
Reema
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: