Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam binnen Amsterdam

Gepost door Alfredo 
Amsterdam binnen Amsterdam
11 maart 2016 13:07
Te ruil aangeboden 4 kamer woning in oud zuid (vanwou straat) 3 hoog 70m2 de huur is 468
geen boven buren grote balkon over de hele achter zijde


Gevraagd 3 kamer beneden woning of 1 hoog of lift ( In Amsterdam)


GEEN ZUIDOOST OF OSDORP OF NIEUWSTOTEN


TEL 0668701348 MA 18:30
SVF
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
17 maart 2016 11:12
Hoi,

Rivierenbuurt wel sociaal, maar wordt verhoogd bij een ruil naar de huurgrens. 1e etage met een zolder.
Woning is een 3 kamerwoning met 1 grote en 1 kleine slaapkamer, inbouwkasten,grote badkamer, apart toilet, c.v, dubbel glas, balkonnetje, eigen opgang en woonkeuken.

Mvg
Sharon
Aangeboden

woning amsterdam noord dichtbij centraal station eye en van der pek markt. Balkon 3 slaapkamers 1e etage (eigen gang) parkeergelegenheid
Amsterdam Oost
1 slaapkamer
Hallo ik heb 3 kamerwoning in de baarsjes. Om precies te zijn de Mercatorbuurt nabij parken, winkels open baarvervoer, kinkerstraat en op 15 min vanaf leidse plein. Super centraal dus! Wel tweede verdieping maar die ene trap is de locatie wel waard!

Laat maar weten of t iets is voor je!

Groetjes Evelia
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
05 april 2016 22:58
MET SPOED GEZOCHT

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/04/2016 19:49 door Demirez.
Ik heb een 4 kamerwoning beschikbaar net voorbij Suriname plein in West. Is dat eventueel een optie?
Ruime 3 kamerwoning jozef israelskade, wij hebben een kamer extra nodig, ivm kinderen, maar willen graag in de buurt blijven vanwege school kinderen, mvg sarah
Sdk
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
22 april 2016 21:48
Ruime 3 kamerwoning jozef israelskade, wij hebben een kamer extra nodig, ivm kinderen, maar willen graag in de buurt blijven vanwege school kinderen, mvg sarah
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
25 april 2016 15:58
bel mij op 0622065059
Hallo

Ik heb een 4 kamer woning (85 m) in noord met grote achtertuin (100 m)
Ik zoek een kleinere woning in noord

hoop op een mooie ruil
gr
Ik heb een woning op de begane grond met achtertuin in Bos & Lommer. Het is een 3-kamer woning waarvan 2 slaapkamers. Een grote nette keuken, die toegang geeft tot de tuin.
Een nette buurt met lieve buren.

Heeft u interesse dan kunt u mij altijd bereiken
mazdalina-77@hotmail.com
heb wat jij nodig hebt
Hoi ik heb een 4 kamer eengezinswoning in A,dam noord.
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
29 juni 2016 01:09
Foued Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik heb een 4 kamer eengezinswoning in A,dam

> noord.

hoi, mag ik vragen waar in noord en waar ben je zelf opzoek naar
Tjinerino
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
02 september 2016 11:26
sjaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
>
> Ik heb een 4 kamer woning (85 m) in noord met
> grote achtertuin (100 m)
> Ik zoek een kleinere woning in noord
>
> hoop op een mooie ruil
> gr

Hoi sjaan ik hoop dat dit bericht bij jou aan komt maar heb jij de woning nog want ik zou wel kunnen kijken of wij woningruil kunnen doen tel is 0650744071 stephanie
hoi
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
02 september 2016 17:09
Hallo heb een 4 kamer woning in amdterdam slotervaart 3 slaap kamers en een grote woonkamer met balkon en lift in het complex en berging in de keuken, ik ben de eerste bewoner van deze woning nooit in gerookt een mooi complex de woning heeft een mooie leefdek.Grote badkamer.Vind je dit wat laat het me weten
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
24 januari 2017 23:26
hoi sjaan ik heb een woning in noord met 3 slaapkamers ik heb intersse in jou huis met spoed as kan geef antword aub
Re: Amsterdam binnen Amsterdam
24 januari 2017 23:46
Hooi jongedame/heer,


Hierbij bied ik het volgende aan.

Ik woon in Amsterdam-Noord (Tuindorp Oostzaan om precies te zijn) en wil graag mijn woning ruilen. ECHTER, u dient jonger te zijn dan 27 jaar, aangezien dat de regels zijn van de woningcorporatie. Dus bent u jonger dan deze leeftijd of kent u iemand die jonger is dan 27 en met mij zou willen ruilen? Laat het me weten!


Omschrijving woning:
Het betreft een zogeheten 'jongerenwoning'. De woning heeft één slaapkamer en een ruime, frisse woonkamer. Toilet staat gescheiden van de badkamer. Ook heeft het een nieuwe CV combi-ketel; splinternieuwe douchekoppen en een doucheregen. Vloer bestaat uit mooie schone laminaatbedekking en de woning heeft diverse (ruime) bergruimtes voor bijvoorbeeld kledij, schoenen, enzovoorts. Parkeren is voor de deur en in gehele omgeving (GRATIS) en een schuur voor de fiets of om spullen te bewaren (ook ruim.)
Aan de keukenkant hebt u ook een leuke balkon met prachtig uitzicht op de mooie groene omgeving. winking smiley

En oja, de woning zit op de eerste etage en beschikt over een eigen trap.

Dus bent u jonger dan 27 jaar en woont u (HET LIEFST) in Amsterdam-Noord net als ik? Bijvoorbeeld: Nieuwendam, de Banne, Buiksloot, etc? Eventueel mag het ook elders in Amsterdam, bijvoorbeeld Amsterdam-Oost. Of als u iemand kent.


Ik bied daarnaast eventueel een mooie beloning uit.


Groetjes,
Loreel
loreel193@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: