Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil

Gepost door Mustafa 
Mustafa
Woningruil
04 februari 2016 12:35
Ik heb in Amsterdam-West een 4-kamer-woning (nieuw gebouw): 3 grote slaapkamers, 1 woonkamer, 1 keuken en 2 balkons. De ene balkon is aan de voorkant van het huis en de tweede is aan de achterkant. Het huis is aan de Jan Evertsenstraat. Je moet 2 minuten lopen om in de winkelstraat te komen. Het is een hele mooie buurt. Het is een sociale huurwoning. Wij zijn op zoek naar een eengezinswoning/benedenwoning, het moet ook een sociale huurwoning zijn, in Osdorp, Geuzenveld, Bos en Lommer, Nieuw-Sloten met 4/5 kamers. Mocht u een passend ruilwoning hebben, hoor ik het graag.
Re: Woningruil
08 februari 2016 01:29
welke etaje ik bied 5 kamer woon huis zaandam
Reda
Re: Woningruil
22 februari 2016 10:41
Ik heb 4 kamers in slotermeer ,geuzenveld
Mustafa
Re: Woningruil
04 maart 2016 09:20
Het reda
Heb je en eengezinswoning sociale huurwoning.
Mag ik de huur vragen.
Reda
Re: Woningruil
05 maart 2016 21:23
Ik ben eerste etage en de huur 571 euro en socialhuur en mijn nummer is 0687877778
Re: Woningruil
07 maart 2016 11:15
5 kamer zaandam woonhuis huur 614
Re: Woningruil
03 april 2016 21:06
Ik woon in Saendelft (Zaanstad) 15 min van Adam west vandaan in een eengezinswoning (10 jr oud 1e bewoner) 140m2, 3 verdiepingen: Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche, apart bad & toilet
2e verdieping grote zolder over de gehele lengte vh huis die ook als kamer kan (wordt) worden gebruikt. Er is een optie om via de woningbouw een dakkapel te plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog en kan je vd zolder met gemak 2 zeer grote slaapkamers maken. Tuin 11 bij 5 meter. In een kindvriendelijke buurt met winkels, scholen, gezondheidscentrum en de trein op 5 minuten loopafstand die je met 15 min op Adam centraal zet. Ik woon 15 min van Castricum strand vandaan.
Belderokkies@hotmail.com



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/04/2016 21:50 door Dwakko.
Re: Woningruil
17 april 2016 02:03
Zou je naar zwanenburg willen? Eengezinswoning?
Re: Woningruil
02 mei 2016 22:21
Ik woon in 3-kamer woning in Osdorp,
De huur is 475.- inclusive service kosten, naast Osdorp Centrum, ongeveer 5 minuten op lopend, ook Tram 17 en bussen hatlen bij de deur,!
Gratis Parkeer.
Re: Woningruil
06 mei 2016 15:33
ik heb een ruime 4 kamer eengezinswoning in de aker nieuw west. het is een vrije sector woning. ben op zoek naar iets goedkopers maar wel in de buurt van osdorp.bij interesse kunt u mij mailen op naimazaruali@hotmail.com
musti
Re: Woningruil
18 mei 2016 20:50
Hoeveel betaal jullie de huur
Re: Woningruil
08 juni 2016 14:38
ik heb een huur sociale woning in Veldhoven 5km eindhoven station
2 slaapkamer en een groot woonkamer 4*8 m
apart keuken en douche
2e verdieping
niet lawaai alle buren gaan werk.
Re: Woningruil
11 juni 2016 09:50
woning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
Re: Woningruil
20 januari 2017 03:46
Hay ik krijg op 1 april een Gallerij nieuwbouw 5 kamer woning in Bos & Lommer buurt. De huizen zijn bijna klaar. Project van de woningen heet Bouwmeester. Je kan de huis vinden op de site van Eigen Haard. Het gaat om de 2,3 en 4 verdieping. Oppervlakte is 106,8 m2. 1e verdieping keuken toilet en slaapkamer. 2e verdieping woonkamer met balkon en een slaapkamer. 3e verdieping 2 slaapkamer en douch met toilet en een aparte plaatsruimte voor wasmachine en droger. Het is een sociale huurwoning en de huurprijs is 610 euro en als je privé parkeerplaats erbij wil is dat 48 euro per maand. heeft ook lift als je interesse hebt hoor ik dat graag
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: