Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil

Gepost door musti 
musti
woningruil
03 februari 2016 20:38
wij hebben een nieuwgebouw 4 kamer 3 slapkamer 1 woonkamer keuken.2 balkon in west mercatorplein dat is een sociale huurwoning als je enteresse heb hoor ik graag .
Re: woningruil
03 februari 2016 21:07
waar woon je ...Rotterdam of niet want kan het niet zien,als het rott is heb je dan misschien interesse in zeeland Middelburg
Re: woningruil
31 maart 2016 14:26
Hoi
Ik heb interesse in deze woning.
Woon zelf in zuid en heb een 3 kamer woning heel ruim met balkon en mooie uitzicht naar het water ( de maas )
Wil een gezins woning met tuin vanwegen uitbreiding van het gezin.
Hoor graag van u

Yvonne
Re: woningruil
31 maart 2016 14:27
Hoi
Ik heb interesse in deze woning.
Woon zelf in zuid en heb een 3 kamer woning heel ruim met balkon en mooie uitzicht naar het water ( de maas )
Grote woning groterende woonkamer en slaapkamers douche wc apart
Wil een gezins woning met tuin vanwegen uitbreiding van het gezin.
Hoor graag van u

Yvonne
Re: woningruil
31 maart 2016 14:27
Hoi
Ik heb interesse in deze woning.
Woon zelf in zuid en heb een 3 kamer woning heel ruim met balkon en mooie uitzicht naar het water ( de maas )
Grote woning groterende woonkamer en slaapkamers douche wc apart
Wil een gezins woning met tuin vanwegen uitbreiding van het gezin.
Hoor graag van u

Yvonne
Re: woningruil
03 april 2016 20:45
Is dat in Adam?? ik heb een nieuwbouw eengezinswoning in Zaandam (5 kamer)
Belderokkies@hotmail.com
Re: woningruil
25 april 2016 14:31
En waar woont u?
Re: woningruil
25 april 2016 19:31
Naar wat voor woning bent u op zoek?
Re: woningruil
26 april 2016 00:28
MET SPOED GEZOCHT

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738
gul
Re: woningruil
02 juni 2016 21:58
ik wil graag in Rotterdam-west komen wonen ik woont zelf in Rotterdam-noord 5 kamer wonin op 2 etage 4 slaap kamer grote woon kuiken grotte woon kamer 2 wc douch met balkoon woning ben mijjj .............0615947861
Re: woningruil
04 juni 2016 06:53
hallo. wat zoekt u voor een woning,, ik woon in geuzeveld,, dichtbij plein 40-45 ,, is dit een optie voor u,
Musti
Re: woningruil
13 juni 2016 22:57
Hij ik ben op zoek naar een eengezinswoning .vanweeg gezondheid probleem moet wij verhuizen.
Re: woningruil
14 juni 2016 15:12
Hallo,

Ik heb interesse. Ik heb een 4 kamerwoning van 60 m2 in Zaandam 1 woonkamer + 3 slaapkamers. Er is een lift aanwezig.


Groet Asmae.
Re: woningruil
20 juni 2016 09:43
Hoi
In welke stad woont u precies?
Mvg
Tanya
Musti
Re: woningruil
25 juni 2016 10:35
Mij woning is in Amsterdam west
Mi
Re: woningruil
25 juli 2016 22:46
Beste. Wij wonen in Amsterdam noord. 3 kamer woning en 2 min vanaf het centraal station.
Hoor graag
Re: woningruil
27 juli 2016 11:13
hallo,
Ik heb een mooie gerenoveerde wonning in hoofdweg, 2 grote kamers, veel licht en zon de hele dag,
ik hoor het graag van u
Re: woningruil
28 juli 2016 13:17
Hallo Musti.
Heb je misschien interesse in 4 kamer flat met lift
In rijswijk vlakbij de boogaard.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag

Mvg leila
Re: woningruil
04 augustus 2016 16:16
Ik heb een maisonette woning op de 2e in Oud Charlois. Het is een 4 kamer woning. Slaapkamers en badkamer boven. Beneden ruime keuken, toilet en woonkamer. Ook een Ruim balkon en opberg ruimtes. Vanity.neiden@hotmail.com
Re: woningruil
07 oktober 2016 01:52
Ik heb een driekamer woning in rotterdam west nieuwboiwwoning grote woonkamer met open keuken erin daarnaast twee ruime slaapkamers alles is van beton op de derde etAge vriendelijke buurt groen winkels scholen openbaarvervoer trams metro alles in de buurt ik zoek een woning in amsterdam het liefst ook driekamer woning als u intresse hebt 0645618265 bellen
Re: woningruil
14 november 2016 23:11
Naar hoeveel kamers ben je opzoek
Re: woningruil
28 december 2016 16:53
hey,

ik heb een woning in Amsterdam-noord. Een galerijwoning met een lift op de tweede etage. Het is een 4 kamer woning, circa 67 m2 waarvan, 3 slaapkamers. Bij een slaapkamer zit er een grote balkon. Er is op loopafstand van een paar minuten een winkelcentrum met supermarkten en een drogisterij. de huur is rond de 510 euro. voor contact kunt u mij een mailtje sturen op het volgende adres : tahri1@live.nl
Re: woningruil
23 januari 2017 21:23
hallo ...ja ik heb interesse ...heb ik een woning in amsterdam noord met 3 slaapkamers en een woning kamer
Vanity
Re: woningruil
31 januari 2017 18:58
Vanity Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een maisonette woning op de 2e in Oud
> Charlois. Het is een 4 kamer woning. Slaapkamers
> en badkamer boven. Beneden ruime keuken, toilet en
> woonkamer. Ook een Ruim balkon en opberg ruimtes.
> Vanity.neiden@hotmail.com

Hoi,

Ik heb eengezinswoning 5 kamerwoning in Hoogvliet.
Re: woningruil
16 februari 2017 05:02
Ik heb een leuk eengezinswoning met drie ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij.
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Mvg,
Agnes
Re: woningruil
21 februari 2017 03:46
Hallo,

Wij hebben een benedenwoning met tuin en schuur in het oostelijk deel van het centrum.... bij de Csaar Peterstraat!
Erg nette gerenoveerde woning in een een leuke buurt met 1 grote slaapkamer
Het is een sociale huurwoning voor 668 euro vast.....

Wellicht heb je interesse....

Groet Marcel
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: