Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam (Centrum/ oud-west) wij naar Amsterdam of omgeving

Gepost door YB 
YB
U naar Amsterdam (Centrum/ oud-west) wij naar Amsterdam of omgeving
07 januari 2016 13:03
Beste lezers,

Ik heb een woning in Amsterdam, op de Marnixstraat om precies te zijn. De woning heeft twee kamers en een zolder, het huis is netjes, reeds gestuct en laminaat gelegd. Wij willen groter wonen, locatie maakt niet zo heel veel uit maar voorkeur gaat uit naar Amsterdam, Hoofddorp, Zaandam, beetje die regio's, minimaal 3 kamers met parkeergelegenheid. Kom met iets dan kunnen we elkaars woning bezichtigen en wie weet elkaar blij maken.

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Yassin
Re: U naar Amsterdam (Centrum/ oud-west) wij naar Amsterdam of omgeving
09 januari 2016 10:44
Hoi
Hoe groot is i woning ?
Ik woon zelf in een 3kamer woning in Hoofddorp .
De huur is 470, me woning ziet er nog goed uit.
Beste yasin


Ik heb een prachtige ruime (voormalige invalide-) woning in Amsterdam-Noord, heel net gedeelte, veel jonge mensen, gezinnen en ouderen, veel nieuwbouw en hele fijne groenvoorzieningen. Het Twiske in de buurt, de polder vlakbij en een fijne tuin met de gehele dag zon ( 9m x 3m ). 

De woonkamer met open keuken is erg groot en heeft openslaande deuren naar de tuin. Een hele brede gang vanaf de deur woonkamer naar de voordeur met de kleine slaapkamer (3m x 3.5m). Vanuit de deur vanaf de woonkamer naar rechts ee brede gang naar de badkamer met toilet (heel groot), met daarnaast 2 grote gangkasten waarvan 1 voor de wasmachine en droger. In diezelfde gang zit de hele grote slaapkamer (5m x 3.5m) met toegang naar de badkamer en aan de kant van de tuin. Een berging is ook aanwezig. De huur is € 805,-. 

Met vriendelijke groet,N.M. Neijssel
YB Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste lezers,
>
> Ik heb een woning in Amsterdam, op de Marnixstraat
> om precies te zijn. De woning heeft twee kamers en
> een zolder, het huis is netjes, reeds gestuct en
> laminaat gelegd. Wij willen groter wonen, locatie
> maakt niet zo heel veel uit maar voorkeur gaat uit
> naar Amsterdam, Hoofddorp, Zaandam, beetje die
> regio's, minimaal 3 kamers met parkeergelegenheid.
> Kom met iets dan kunnen we elkaars woning
> bezichtigen en wie weet elkaar blij maken.
>
> Ik hoor het graag.
>
> Groetjes,
>
> Yassin



Beste Yassin,

Ik heb het volgende te bieden:

Locatie: Centrum Zaandam. Adres: Aan de Vaart, 1506TW, Zaandam. Naast het Inntel Hotel. Winkels en treinstation van Zaandam om de hoek.

Soort woning: Galerijwoning (balkonruimte voorzijde woning). Foto's verkrijgbaar op aanvraag.

Oppervlakte: ong. 70 m2 (plattegrond met afmetingen van de kamers verkrijgbaar op aanvraag)

Bouwjaar: 2011 (vanbinnen ook volledig nieuw, eventueel overname recent gelegde laminaat).

Verdieping: 3e (met 2 liften)

Kamers: 2 Slaapkamers + woonkamer & open keuken+ Toilet apart + zeer ruime badkamer + ruime/ lange hal + ruime opslagruimte in de woning + een extra box/ fietsruimte beneden

Extra: Woning is extra goed geïsoleerd, dus geen last van omgevingsgeluiden. Elektrische ventilatie systeem aanwezig in de verschillende kamers. Energieklasse A.
Grote ramen in de slaapkamers en woonkamer, dus altijd veel licht in de woning.

Huurprijs (kale/ netto huur): 654 euro. Woning betreft sociale huurwoning, dus eventueel huurtoeslag mogelijk.

Parkeren: Het is over het algemeen betaald parkeren in de omgeving. Aan de bewoners van dit pand wordt een speciale tarief geboden om in de garage tegenover de woning (onder Mediamarkt), een vaste parkeerplek te huren.

Interesse? Reacties naar: a_wishka@hotmail.com
Re: U naar Amsterdam (Centrum/ oud-west) wij naar Amsterdam of omgeving
21 februari 2016 15:38
Yass Schreef:
-------------------------------------------------------



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/02/2016 00:29 door brandon.
Beste Yassin,

Klopt het dat je nog opzoek bent naar een woning?
Ik heb eventueel een leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en eengrote achtertuin in Hilversum.
Dicht bij het centrum waar je binnen 20 min met de trein in Amsterdam kunt zijn. Ook goed bereikbaar Via de A1
Laat maar weten of het iets is wat je zoekt, anders is er misschien ook nog een driehoeksruil mogelijk.

Groetjes,

Razieq
hallo,
ik heb een woning in amsterdam bij ikea.U kunt mee vinden bij @#$%& met nummer 351607
Mocht u interrese hebben hoor ik het graag
gruja
Ik heb een 2 kamerwoning met tuin en tuinhuis in mooie buurt in zaandam huur 413 euro interessen mail mij
hallo


ik woon in wormer (ongeveer 15 km bij amsterdam en 6 km bij Zaandam vandaan )in een 55 plus woning dus u moet dan 55 jaar of ouder zijn een 2 kamer appartement de huur is 495 euro daar zit de service kosten de stookkosten (verwarming) en het water bij in dus een goedkope huur zou u interesse hebben in een ruil?
mvg truu
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: