Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam (de Baarsjes ) Ik naar Amsterdam Geuzenveld

Gepost door Fonder 
U naar Amsterdam (de Baarsjes ) Ik naar Amsterdam Geuzenveld
03 januari 2016 11:24
Ik heb een 4-kamer hoek woning op de eerste etage!

Heeft u huis in Amsterdam Geuzenveld?

Horen wij het graag; wie weet!



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/01/2016 20:30 door Fonder.
Hallo ik woon in Geuzenveld nieuwbouw woning ruime twee kamer woning geen kinderen toegestaan 50+


Groetjes Stephanie
Voor meer informatie
Mijn email adress is Stephanie_anna_maria2626@hotmail.com
Ik heb een 4 kamerwoning in geuzenveld met voor/ achtertuin
U kunt mij bellen op 0633483808
Re: U naar Amsterdam (de Baarsjes ) Ik naar Amsterdam Geuzenveld
13 april 2016 21:33
woningruil zaandam naar amsterdam - 27 dagen geleden
Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s plattegronden google maps ereprijsweg 17 1508ct zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette woonomgeving Deze jaren 60 woning is gelegen aan een plantsoen in de woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e v
Emilia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 4 kamerwoning in geuzenveld met voor/
> achtertuin
> U kunt mij bellen op 0633483808


Ik heb 4 kamer woning mercatorplein nieuw gebouw grote balkon .alle winkel om je heen .ik heb interesse op je woning .
Waar is jouw woning precise .
Re: U naar Amsterdam (de Baarsjes ) Ik naar Amsterdam Geuzenveld
12 juni 2016 13:22
oning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
bel 0687132308
Hallo
Naar hoeveel kamers bent u opzoek?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: