Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil. U een 3-kamerwoning in Amsterdam oud-zuid tegen andere woning mag door hele land. Het liefst in Limburg,

Gepost door woningruil1911 
Ik wil een woningruil doen tegen een prijs van 10.000 euro.

De woning is in rivierenbuurt Amsterdam. Het is een 3-kamer woning, en heeft 2 zolderruimtes. Balkon aan de gehele achterkant van het huis waar de slaapkamers en keuken zijn. De woning heeft veel daglicht. En de buurt heeft leuke winkelstraten. Aan de overkant is een lagere school zal ik u maar laten weten. Ik zelf heb geen last van 't lawaai van de kinderen, omdat het wel mee valt.

Voor meer informatie kunt u mailen naar woningruil1911@gmail.com



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/12/2015 10:55 door woningruil1911.
Beste heer/mevrouw,

Ik las uw advertentie en heb evt wel interesse in uw woning alleen mijn vraag is waarom u 10.000 euro vraagt voor uw woning ?
Ik heb een hele ruime woning met 3 slp kamers geheel onderkelderd , balkon en tuin in het centrum voorzien van op loopafstand openbaar vervoer, winkels, wandelgebieden.
Nou hopelijk ontvang ik een bericht terug zodat we nader contact kunnen hebben.

M.v.g.

Debbie
Ik wil ruilen met almere
Ik heb 3 kamer begin de groen
Huur €620
Almere parkwijk
Groetjes razia
Ik woon in een 3kamer woning in Hoofddorp ??
Hallo heb je belangstelling bij een mooie woning in groningen met dakterras en balkon
hallo met astrid ik heb wel interesse misschien is beverwijk wat voor u ik heb en grote benedenwoning met 4 kamers grote tuin wc en douche apart heb ook cv en huursubsidie huur 400euro wil alleen even weten waarom u er 10.000 euro voor over heeft gr astrid
hallo


ik woon in wormer (ongeveer 15 km bij amsterdam vandaan )in een 55 plus woning dus u moet dan 55 jaar of ouder zijn een 2 kamer appartement de huur is 495 euro daar zit de service kosten de stookkosten (verwarming) en het water bij in dus een goedkope huur zou u interesse hebben in een ruil?
mvg truu
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: