Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U Amsterdam Nieuw West wij naar Almere/??

Gepost door Elena 
U Amsterdam Nieuw West wij naar Almere/??
22 november 2015 14:24
4 kamer benedenwoning (3 slaapkamers)in Nieuw-West. Geen onderburen en een eigen grote balkon en tuin wat uniek is in Amsterdam. Zowel de begane grond als de eerste verdieping is van ons. We hebben twee bergingen. Alle winkels, scholen, dokters, openbaar vervoer alles is op loopafstand. Voor en achter de benedenwoning zijn veel bomen en groen dat door de gemeente wordt onderhouden. Onze tuin is netjes betegeld en heeft een hek. Dichtbij Station Sloterdijk en centrum van Amsterdam is makkelijk met de fiets te bereiken. Schiphol is kwartiertje met de trein/auto dus handig voor in de vakantietijden.

Wij zoeken het liefst 4 slaapkamers (4de slaapkamer mag ook zolder met vaste trap zijn). 3 slaapkamers mag ook zolang het maar een grote woning is en de slaapkamers groot zijn. Buiten Almere mag ook reageren en we staan open voor driehoeksruil. Een woning die sociale huur blijft.
Wij willen ruimer en buiten A'dam wonen.
zakia
Re: U Amsterdam Nieuw West wij naar Almere/??
24 november 2015 22:37
Is kudelstaart gemeente Aalsmeer wat voor u.
Beste,

Wij hebben een 5 kamer woning in almere muziekwijk helemaal opgeknapt alles gedaan.

Hoor het graag.

Simone
Beste,

Wij hebben een 5 kamer woning in almere muziekwijk helemaal opgeknapt alles gedaan.

Hoor het graag.

Simone
Re: U Amsterdam Nieuw West wij naar Almere/??
26 november 2015 17:39
Ik heb gister aan iemand anders driehoeksruil beloofd. Heeft u misschien interesse in Amsterdam Zuid 3 slpkamer, balkon en zolder??
Re: U Amsterdam Nieuw West wij naar Almere/??
16 januari 2016 19:47
hey simone waar in muziekwijk woont u ik ben hard op zoek na een woning in muziekwijk ik heb zelf een grote eensgezinswoning vierkamer woning ik hoor het graag je kan me mailen op iloontje121@hotmail.com ik hoor het wel groetjes ilona
Hallo,

Ik heb misschien een interessante woning voor u in een mooi rustig en groen buurt. Het gaat om een huis in Naarden, 4k, zolder en grote voor- en achtertuin. Met op de begane grond wc en op de eerste verdieping ruime douche met plek voor de wasmaschine. Keuken is nog maar een jaar oud. Mocht u interesse hebben, dan kan ik u foto's sturen. De huur is 708,- euro en blijft dus onder sociaal huurwoning.

Met vriendelijke groet,

Erfan
goede avond...ik zag u woning op internet ...ik vraag me af of u voor Zaandam zuid (poelenburg) wilt ruilen het is een gallerijflat met 4 kamer woning met de huurprijs van €596 en serveskosten van €52, vierdeverdieping, lift aanwezig, berging op begandegrond, met de bus 395 voor de deur ben je in kleine tien min in sloterdijk ( 4 haltes ) en ook richting zaandam centrum ook kleine 10 min, richting amsterdamnoord is het ook kleine 10 min met bus 394 voor de deur, vrijparkeren en er is een mogelijkheid om parkeergarage tehuren als u dat van belang vind in de omgeving zijn er heelveel scholen,winkels, speeltuinen, sportschool.alles is bij de hand, voor foto's kunt u op mijn advertentienummer zoeken 417360. Op www.@#$%&

Woonkamr:  22m

Slaapkamer 1: 13,40m

Slaapkaer 2:  9,80m

Slaapkamer 3: 4,90m

Keuken: 5,20m

Doucheruimte: 2,59m

Overige ruimten: 9,13m

Totaal 64,75m


Basis netto huur: €595,21
Serveskosten: €51,15
Totaal huurprijs: €646,36

GRAAG HOOR IK VAN U:
Beste Elena,

Ik heb een eengezinswoning in Almere Buiten, de huur is € 520. Het is 10 minuten lopen naar het winkel centrum. de huisarts. het treinstation, verschillende scholen en nog meer.

Op de begane grond is een woonkamer, de keuken, een toilet. onder de trap een kast, voor- en achter tuin met schuur en voor de deur een parkeerplaats. De eerste verdieping heeft 3 slaapkamers, een douche met toilet en een berging.

Indien interesse mag je altijd langskomen om te kijken.
Hallo. Ik heb 5kamer gezinswoning
In Almere . Mijn vraag wat is de huur van uw woningen
Gr. Lila
Re: U Amsterdam Nieuw West wij naar Almere/??
06 december 2016 10:51
Aanwezig: cv, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin
Gevraagd: cv, zolder, balkon, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin, garage
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Omschrijving: Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom Kom snel langs voor een bezichtiging Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers waarvan badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: