Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam

Gepost door h7 
h7
u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam
22 november 2015 12:26
Ik heb een prachtig licht drie kamer appartement (75 m2) in Amsterdam zuid, nabij Vondelpark met dakterras. Ik ben opzoek naar een wat kleiner en goedkoper appartement elke wijk binnen de ring is prima.
Hoi.
I have one room appartnent nova zemblastraat near harlmerplein. Centrum amsterdam. I m interested to know your appartnent...if you can send me ur adress to see?

My rent is 248 euro..

Thanks
Ik heb een 2 kamer flat in Amsterdam. Huur 460 Euro. My phone is 0652800689
Goedemiddag

Heb een prachtige sociale huurwoning in oud zuid 2kamers 5 min rijden van de ring
Wil graag wat ruimer wonen vroeg me af of u appartement een sociale huurwoning is ?
Hi,

Ik heb een appartement in de vrolikstraat 50m2. Fijne lichte woning van 640€ per maand (sociale huur).
Ik ben inmiddels op zoek naar een groter huis ivm eventuele gezinsuitbreiding.
Laat me weten als u interesse heeft.

Vriendelijke groeten,


Gavan
hallo, ik heb woning op waterlooplein, 3 hoog, uit 1985, met balkon, berging beneden, 2 kamers,
ruime keuken. 0628481701
zit u nog binnen huursubsidie en mag je daar alleen wonen? Mijn woning is van Ymere woningbouw, 540 huur! groet Mik
ps ik zie nu in vrolikstraat, dat is toch geen zuid maar oost!! het klopt niet, er staat, u wil naar groter, maar in de aanvang staat dat u kleiner wilt,
gezinsuitbreiding, zal wel groter willen? ik heb slechts 2 kamers.
kunt u mij fotos sturen
Hallo, ik ben geinterresseerd in uw woning, ik heb een tweekamerwoning in Amsterdam west, Wijk Baarsjes 50m2 separate badkamer en toilet, Ruimte keuken. parken en bus/tram halten. U kunt mij bellen 06 19967405 of mailen masamken@yahoo.com als u geinteresseerd bent. ik vind mij buurt heel leuk maar ik moet extra kamer zoeken omdat ik een baby gekregen.
Met vriendelijke groet
Mariam
Ik heb wel een kleinere woning aangeboden 1kamer in bosenlommer is nieuwbouw naast de metrostation Vluchtlaan
Ik heb een ruime 2kamerwoning bij westerpark lekker rustig buurt en ik woon met mijn dochter en we willen heel graag wat ruim wonen
Hoi ,

Het is een knusse 2kamer benedenwoning met een voortuintje met berging waar een scooter en 2 fietsen in passen. De berging kan worden door getrokken, zodat er een kamertje extra is. hebben andere buren ook gedaan.De achtertuin is 25 m2 met de hele dag zon in de zomer,en er is een bordes aan de keuken naar de achtertuin gemaakt.Na ruil sociale huur 525.Rustig buurt en veel groen en een groot park met een tennisveld gratis tennis en bussen,tram en metro vijf min. van de ring A10 en winkelcetrum in Slotenmeer nieuw west in A'dam

Met vriendelijke groet,
Anita
Re: u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam
29 december 2015 21:14
Wij wonen in een ruime 2 kamerwoning in de staatsliedenbuurt westerpark. Huur is 450 inclusief verwarmingskosten. Fijne woning in een leuke buurt!
Hallo, ik ben zeer geïnteresseerd in uw woning. Zelf heb ik een 2-kamer beneden woning met tuin en schuur in Amsterdam-Noord. Mijn buurtje is rustig en veilig en parkeren is gratis! Loop afstand tot de pont is ong. 7 minuten en Dirk vd Broek zit op 2 min loopafstand. Buikslotermeerplein winkelcentrum is 10 minuten met de bus. Heerlijk wonen ware het niet dat ik nog een 13-jarige zoon heb die nu echt aan eigen slaapkamer toe is!

Ik hoop iets van u te horen!
met vriendelijke groet,
Lilian Runkat
Wij hebben een drie kamerappartement in bos en lommer. Huur 600 euro exclusief
Re: u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam
03 januari 2016 10:47
Is dit appartement nog beschikbaar?
Re: u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam
03 januari 2016 23:19
Is deze advertentie nog beschikbaar ik heb een nieuwbouw 2 kamerwoning wel ruim in Amsterdam nieuw west Geuzenveld wel 50+ woning geen kinderen toegestaan
Maar meer infomatie kunt uw mijn e-mailen Stephanie_anna_maria2626@hotmail.com
hoi ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik hewb 3 kamers brenedehoek woning de huur is 560 pm je kan me bellen of imellen 0682831752
Re: u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam
04 januari 2016 18:50
Waar en hoeveel kamers zoekt uw
Hallo,ik ben zeer geïnteresseerd in uw woning.Ik won in Pijp 47m2 I hoog kosten €470
Hoi,
ik heb een drie kamer appartement van 50m2 in de rivierenbuurt op de 1e verdieping.Mijn huur is nu 359 euro.Aan welke kant zit un van de vondelpark?
Re: u naar appartement in Amsterdam Zuid ik naar kleiner app in Amsterdam
09 januari 2016 10:48
Hoi ik ben zeer geintreseerd in u woning.
Ik woon zelf in Hoofddorp in een 3 kamer woning .
Ben met spoed opzoek nr een woning in Amsterdam zuid.
De huur is 470. Met eigen parkeerplek en veel groen.
Mijn woning ziet et nog perfect uit.

MTV: yas
h7 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een prachtig licht drie kamer appartement
> (75 m2) in Amsterdam zuid, nabij Vondelpark met
> dakterras. Ik ben opzoek naar een wat kleiner en
> goedkoper appartement elke wijk binnen de ring is
> prima.

Hallo ik heb een woning in Amsterdam oud-zuid bij de stadionbuurt voor meer info kan je me maile
Goedemiddag

Kunt u mij vertellen welke straat het betreft?
Wij wonen in de Laurierstraat 2 kamer appartement met aparte keuken en balkon.
Het is een mooi appartement in hartje Jordaan.
Ik heb een kleine goedkope gerenoveerde woning, ik betaal nu €260 aan huur. Heb een balkon , washok/berging , keuken, badkamer en een box. Loopafstand van station Lelylaan en Rembrandtpark.Aan de rand van de ring. Binnen 10 min met de trein op Schiphol of Centraal Station. Ben ook bereid overnamekosten te betalen als de woning voldoet aan onze wensen.

Groeten,

Elio (h.brito@live.nl)

h7 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een prachtig licht drie kamer appartement
> (75 m2) in Amsterdam zuid, nabij Vondelpark met
> dakterras. Ik ben opzoek naar een wat kleiner en
> goedkoper appartement elke wijk binnen de ring is
> prima.
Aangebodem;

Amsterdam noord dichtbij centraal station eye van der pekmarkt.
3 slaapkamers klein balkon 1e etage eigen trappen hal parkeergelegenheid.
Geachte menne,

Ik vroeg me af als u de huis heeft kunnen ruilen ?
ik ben op zoek naar een woning met tuin of dakterras ?

Hoeveel is de huur bij u?

Met vriendelijke groet
Fabiane
Appartement ongeveer 50 vierkante meter op vierde verdieping zonder lift in centrum. Veel zon in heel rustig appartementencomplex met uitzicht op gracht. Sociale huur 370 euro per maand. Huursubsidie mogelijk.
Met vr. groet, Mark
Hallo ik heb een 2kamerwoning in oost tidorestraat de huur bedraagt 640 euro
Hoi heb ook in oudzuid vlakbij Vondelpark woning met tuin
Heb iets groters nodig liefst ook hier in de buurt.
Mail me als je nog interesse hebt.
Hallo
Ik woon in zeeburg op de eerste etage ik kijk naar de mooie bomen van de Flevopark. Mijn appartement heeft 3 kamers heel licht en net gerenoveerd. De huur is 650 euro.Ik wil graag verhuizen naar Amsterdam zuid omdat, we zijn geïnteresseerd in een school voor onze kind.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: