Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil u naar Utrecht ik Amsterdam

Gepost door Débra dD 
Ik zou graag mijn woning in utrecht ruilen met een woning in Amsterdam. Het betreft een bovenwoning met 3 slaapkamers. Van de 3 slaapkamers zijn er 2 vrij klein. De woning is gelegen op de 1ste en de 2de etage in de wijk lombok op een paar minuten van het centraal station. Er is een badkamer, ruime woonkamer met open keuken en een groot balkon op het zuiden ( zon van 13:00 tot 23:00) Boven vind u een ruime overloop, de drie slaapkamers en nog een groot balkon op het zuiden. Het is een sociale huurwoning via de Bo-ex. De kale huur bedraagt 259 euro , gaat wel omhoog na overname van het contract. Voorwaarde is wel dat de nieuwe huurder in aanmerking komt voor een sociale huurwoning en ingeschreven staat bij woningnet.

Ik zoek een woning in Amsterdam vanwege werk. ergens in het centrum, Noord ( wel dichtbij de pont) Oost, west, jordaan, de pijp, oud zuid. max huur 600,- en geen studio appartementen. Bij voorkeur wel iets van een buiten, balkon en allerliefst natuurlijk een tuin.smiling smiley
Goeienavond,

Wij hebben interesse in de woning. Ik woon in adam Zuid, groot balkon, 2 kamers, sociale huur.
Als je de woning nog te ruilen hebt, zullen we foto's uitwisselen? Groet Anneke
Hallo,

Ik woon in de Pijp, heb een driekamerappartement, met grote zolderberging en balkon op het zuiden. Ben geinteresseerd in je woning, want werk in Utrecht.
Hoor graag van je.

Groeten Marco
Hoi Marco,

Je kan me een mail sturen op deebja@hotmail.com Ik krijg namelijk geen notificaties van reacties op dit bericht. Ik hoor graag meer over je woning , klinkt erg leuk in ieder geval!
5 kamers in Amsterdam
Nieuwe bouw jullie naar Amsterdam we naar Utrecht
hallo ik las dat u naar amsterdam wilt ik wil graag met me ouders naar utrecht omdat ik daar familie heb wonnen ik woon met me ouders in amsterdam noord dat is 10 min fietsen naar de pont 2 hoog wonnen wij met heeel mooi uitzicht 3 slaapkamers grooote woon kamer
Re: Woningruil u naar Utrecht ik Amsterdam
23 oktober 2016 23:27
woningruil zaandam /utrecht Pijlsweerd 4/5 kamer woning allen woonhuis
620 €
zaandam /naar maarssen centrum utrecht omgeven vraagt 4/5 kamer woning eengiezenwoning
...
Aanwezig: cv, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin
Gevraagd: cv, zolder, balkon, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin,
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Omschrijving: Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom Kom snel langs voor een bezichtiging Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers waarvan badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013 ik zoek wonen beneden woning met tuin 4 kamer woning
ik zoek UTRECHT CENTRUM ALLEN WOONHUIS MET TUIN GEEN FLAT WONING maarssen centrum beneden woning met tuin 4 /6kamer woning huur mag tot 559 in centrum maarssen utrecht a
Voorwaarden verhuurder: ik zoek wonen UTRECHT GEEN OVERVECHT maarssen centrum beneden woning met tuin 4 /5kamer woning ALLEN WOONHUIS MET TUIN MET ZOLDER WOON EN WERK
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: