Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil AMERSFOORT NAAR....

Gepost door Esmee12 
Woningruil AMERSFOORT NAAR....
22 oktober 2015 20:54
Heb je interesses in een mooie benedenwoning met voor en achtertuin

en een eigen schuur en oprit in Amersfoort?

Het is een 3 kamer woning en de huur is 518,00 euro



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/10/2015 16:47 door Esmee12.
ma
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
25 oktober 2015 15:37
Hoi Esmee,

ik heb een eengezinswoning in Dordrecht, met een grote woonkamer openkeuken; bijkeuken schuur voor en achtertuin. In een heel rustig buurt. Als u interesse heeft hoor ik het graag.


groetjes,
Ma
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
28 oktober 2015 17:32
Bedankt voor het reageren,

Het is voor mij helaas te ver!

Veel succes met het verder zoeken.
Hoi esmee,

Zou je iets meer over de woning kunnen vertellen? zijn er 3 slaapkamers?, en in welke buurt in amersfoort? Ik heb een 3 slaapkamer bovenwoning in utrecht ( vlakbij centraal station) met 2 grote balkons op het zuiden. Verder is er een ruime woonkamer, open keuken, badkamer en apart toilet. Alle denkbare voorzieningen op loopafstand en een schuurtje. De kale huur is op moment 259 euro dit kan wel iets omhoog gaan na overname van het contract, verder moet je in aanmerking komen voor een sociale huurwoning. Mocht je interesse hebben dan kan je me mailen op : deebja@hotmail.com

Ik hoor het graag,

met vriendelijke groet,

Débra den Dekker
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
24 november 2015 01:51
Ik heb een 5 kamer masionette in spakenburg intressen of vragen kunt u bellen 0638449480
Lex
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
24 november 2015 20:55
Hi Esmee,

Wij hebben een eengezinswoning in Leersum, woonoppervlakte 90m2 met voor- en achtertuin. Heb je interesse in een woningruil? Ik hoor het graag, dan kunnen we het beste even verder mailen.

Groet,
Lex
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
26 november 2015 09:30
Hey we hebben een woning in zwolle eengezinswoning
2 grote slaapkamers en 1 wat kleiner en een openzolder
Achtertuin plus een schuur
Mooie buurt van zwolle (stadshagen)
Als u het wat lijkt kunt u me mailen
Jjozef123@hotmail.com
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
09 januari 2016 16:14
Dag, ik wil graag naar Amersfoort.
Interesse om naar soesterberg te verhuizen. 4 kamers waarvan 3 slaapkamers. Massionette woning 1 verdieping. Korte trap. Met nieuwe keuken. Nieuwe verwarmingen en een balkon. En een schuur.

Gr Siham
Carla
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
20 februari 2016 18:39
Esmee12 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heb je interesses in een mooie benedenwoning met
> voor en achtertuin
>
> en een eigen schuur en oprit in Amersfoort?
>
> Het is een 3 kamer woning en de huur is 518,00
> euro


hallo Esmee,
Kun je mij vertellen in welke wijk de woning is en wat je precies zoekt en waar.

groeten,
Carla
Ik heb een mooie grote 4-kamerwoning in hartje Gouda en wil naar Amersfoort verhuizen. Interesse?
Hallo ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers een zolder, voor en achtertuin met schuur sociale huurwoning €540.
Interesse om te ruilen?
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
16 september 2016 22:03
Hallo, ik wil graag ruilen, mag ik weten waar je woont ik woon namelijk in niewland.
sheila
Re: Woningruil AMERSFOORT NAAR....
19 oktober 2016 13:02
ZEIST misschien?? 3 kamerwoning bij winkelcentrum verzetswijk/vrijhijdsplein, ruim balkon, eerste verdieping, huur 550, met prachtig uitzicht op plantsoen!
hallo esmee,

ik heb een woning in utrecht parkwijk. wel met een 1 slaapkamer, berging en een ruime woonkamer. Het is nieuwbouw en een erg nette woning.

Bij intresse mailen naar sonia_fazal@hotmail.com
0625114115
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: