Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar amsterdam en omstreken u naar amsterdam noord

Gepost door naser 
11 oktober 2015 23:11
hallo .
mijn huis is heeft eigen deur en trap een hoog en twee hoog dus twee vloeren en zolder ,en hoek woning met 5kamer 80 of 90 vierkantmeter,onder mij zijn geen bewoners,ik heb gemerkt op deze wisselstart site mix max info.daarom zet ik mijn bericht netjes in,wel een schuur buiten ,maar geen tuin of balkon,huis is wel groot.huur is 535,00 euro,amsterdam noord vogelbuurt.
ik wil naar beganegrond of eenhoog wel met balkon of eengezinswoning.liver niewbouw.
Re: ik naar amsterdam en omstreken u naar amsterdam noord
14 oktober 2015 13:45
woningruil ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) huur is 614 Het
614 €
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) huur is 614 Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc. Waar ik opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in
Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan).vraagt benedenwoning en woonhuis 3/4 kamer met
tuin aub......./west oost allen beneden woning met tuin aub amsterdam waar woon jij in amsterdam welke etaje bel mij 0687132308
Re: ik naar amsterdam en omstreken u naar amsterdam noord
29 november 2015 16:22
ik heb een eengezinswoning in wormerveer met grote tuin van meer dan 30 vierkante meter
woonkamer 20 vierkante meter,slaapkamer 18 vierkante meter,en slaapkamer 10 vierkante meter
en zolder met flisso trap.
helemaal opgeknapt aleen de tuin moet gedaan worden die is wel helemaal betegeld en er staat een schuur in.
ik wil graag naar amsterdam want mijn ouders wonen bij slotervaart ziekenhuis en ik help hun.
hoop wat van je te horen.
groetjes nancy
huur is nu 441,04 euro
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: