Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam

Gepost door Dwakko 
Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam
10 oktober 2015 13:30
Saendelft (Zaanstad) 15 minuten van Adam west vandaan aangeboden een eengezinswoning huur 610€ (10 jr oud 1e bewoner) in een hele nieuwe wijk (net als IJburg/nieuw Vennep) 140m2, 3 verdiepingen: Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche en apart bad, toilet
2e verdieping grote zolder over de gehele lengte vh huis die ook als kamer kan (wordt) worden gebruikt. Er is een optie om via de woningbouw een dakkapel te plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog en kan je v.d. zolder met gemak 2 zeer grote slaapkamers maken. Tuin 11 bij 5 meter. In een super kindvriendelijke buurt met groot winkelcentrum op 2 minuten loopafstand, 2 basisscholen om de hoek (2 minuten lopen) 2 middelbare scholen 5 minuten loopafstand, gezondheidscentrum inclusief poli ziekenhuis op 2 minuten loopafstand en de trein op 5 minuten loopafstand die je met 15 min op Adam centraal zet. Ik woon 15 min van Castricum strand vandaan, een heerlijk stand v.d. zomermaanden.
GEZOCHT 4 a 5 kamer woning (tot 710€) met minimaal 3 liefst 4 RUIME SLAAPKAMERS in:
Amsterdam Zuid (niet hoger dan 1 hoog of met lift) de Aker, Sloten, nieuwbouw Slotervaart (tot 1 hoog anders met lift) nieuwbouw Osdorp (tot 1 hoog anders met lift) Graag alleen reageren als je de gevraagde optie hebt in AMSTERDAM. Geen Adam noord of Zuidoost!!!
Belderokkies@hotmail.com



5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/04/2016 16:37 door Dwakko.
Bericht wijzigen Reageren Reageren met quote Bericht rapporteren



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/04/2016 00:20 door Dwakko.
Re: Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam
10 oktober 2015 13:46
Hallo,

Bent u geinteresseerd in een 3 kamerwoning in de staatsliedenbuurt, westerpark?
Eerste etage en huur is 430e.

Wat is uw huur?
hallo mijn huis is op eigen deur en trap een hoog en twee hoog dus twee vloeren en zolder ,en hoek woning met 5kamer 80 of 90 vierkantmeter,wel een schuur buiten ,maar geen tuin of balkon,huis is wel groot.huur is 535,00 euro,amsterdam noord vogelbuurt.
Re: Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam
11 oktober 2015 23:02
intresse in een nette driekamerwoning in amsterdam plus x bedrag beloning voor u huis



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/10/2015 23:03 door amsterdam.
Ik heb een nieuwbouw woning in Landsmeer (buitenhuislaan) interesse? Het is een sociale huurwoning. Met 1 min ben je op de snelweg.

0652839706
Re: Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam
28 oktober 2015 16:43
Goedendag ! Ik woon in Amsterdam zuid in een 3 kamers appartement inclusief woonkamer. Het ligt 15min van Amsterdam centraal en is een kind vriendelijke buurt met een speeltuin en voetbalveld. Ook zijn er winkels zoals ah Dirk kruidvat enz vlakbij. 3 min lopen ongeveer. Ik heb zelf een balkon en een bergruimte.
Ben u geïnteresseerd kun u mij contacten op 0611433405
Groetjes
Wij wonen in een flat in amsterdam noord molenwijk het is 3 hoog en heeft ook een lift verder heb ik 4 slaapkamers met een lange balkon.
Groetjes
Re: Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam
06 april 2016 23:00
Hoi Noortje

wij hebben begane grond woning in Amsterdam noord met voor en grote achtertuin het is een 3 kamer sociale huurwoning huur 600.
Zou u met ons willen ruilen u kunt mij via 06 59003738 bereiken.

Mvg
Demirez
Hallo,
Het is amsterdam noord ruimwoning 3 slaapkamers en groot huiskamer met groot balkom groot douch en apparte wc je zei al geen noord. Alles is dichtbij. Het is bij boven ziekenhuis.
Ik hoor van je als intressen hebt
met vriendelijk groet
Re: Eengezinswoning 15 min van Amsterdam vandaan, ik naar Amsterdam
22 april 2016 19:27
Hoi Marko,

Heb je je interesse in een 4 kamerwoning aan de waalenburgsingel in noord nieuwendam. In de buurt van het waterlandplein.. Berging, zolder, 2 balkons, gratis parkeergelegenheid. Rustige buurt.

Groetjes
Hoi
Wilt u met ons ruilen
5kamers/1etage in Amsterdam osdorp
Woning van 1965
1000 beloning!
Hoi hoi ik probeer het toch omdat ik echt graag wil verhuizen naar Zaandam en u woning zou mij echt goed uit komen ik zit zelf in een 4 kamerwoning eengezinswoning en ik kan een grote zolder wel gebruiken bel voor intressen 0650744071
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: