Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Assendelft (Zaanstad) ik naar nieuw West/Zuid

Gepost door Dwakko 
U naar Assendelft (Zaanstad) ik naar nieuw West/Zuid
08 oktober 2015 23:32
Ik woon in Saendelft (zaanstad) 15 min van Amsterdam west vandaan in een eengezinswoning van 140 m2., 3 verdiepingen. Het huis is uit 2005 ik ben de 1e bewoner.
Beneden verdieping huiskamer open keuken, toilet en een tuin van 11 meter diep en 4/5 meter breed.
Op de 1e verdieping heb ik 3 slaapkamers en een badkamer met toilet douche en apart een bad.
Op de 2e verdieping is een zolder over de gehele lengte van het huis deze (kan) wordt gebruikt als slaapkamer, er zijn dus al 4 slaapkamers.
Er is via de woningbouw de optie om op zolder een dakkapel te laten plaatsen, dan gaat de huur 40€ omhoog en zou je met heel veel gemak 2 hele ruime kamers kunnen maken. Het is een sociale huurwoning dus huursubsidie mogelijk. Ik woon ook 10 min van castricum strand , 10 min van Zaandam centrum en 15 min van Purmerend vandaan. Je bent met 7 min lopen bij het station en die zet je met 15 min op Amsterdam centraal station. In de wijk zijn scholen, winkelcentrum en gezondheidscentrum op loopafstand. Het is een super kindvrienlijke buurt.
Gezocht 4/5 kamer woning met tenminste 3 RUIME slaapkamers in Amsterdam nieuw West (nieuwbouw) of Amsterdam Zuid
Eventueel is iIjburg een optie als een driehoeksruil
Als je interesse hebt en je hebt een bovenstaande woning dan graag je reactie
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: