Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Osdorp de Aker eengezinswoning 5 kamers met tuin, ik naar een 4 kamer appartement in Adam Osdorp

Gepost door Rachid el G 
Beste Lezer,

Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een woning ruil. Zij woont in Adam de Aker en heeft een eengezinswoning. De woning bestaat uit 5 kamers (4 slaapkamers). Er is een tuin en het is een super rustig buurt, perfect voor gezinnen. Zelf ben ik er met mijn broers opgegroeid echter nu iedereen bijna uit huis is, woont mijn moeder liever in een appartement. Zij wil wel in de buurt blijven, dus graag alleen een reactie als u een 4 kamer appartement beschikbaar heeft in Osdorp de Aker of omgeving, Osdorpplein etc.

Met vriendelijke groet,

Rachid el G.
beste Rachid,

ik heb interesse in uw woning, ik woon in een appartement met 4 kamers aan de osdperban.(5min lopen van osdorpplein)
mocht u interesse hebben hoor ik het graag van u.
mvg fouad 0685089684
Beste rachid,

Wij wonen in geuzenveld in een appartement met 4 kamers.
Nabijgelegen lambertus zeilplein en tram 13.

Heeft u interesse hoor ik graag van u

Mvg
Dounia
Geinteresseerd in een 4 kamerwoning in slotervaart? Nabij het allebeplein.
ik heb een woning bij bosenlommerweg vlak bij de markt.op de eerste etage.
87 m2 4 kamer woning. twee grote balkons.voor en achter boven winkel.

wil graag naar een een gezins woning.
woningruil
30 januari 2016 12:37
Omschrijving: Het is een nieuwbouw aan de Pietercalandlaan in Osdorp . Prachtige uitzicht vanuit alle twee balkons, er is ook een lift aanwezig .Er is een aparte speelplaats voor de kinderen alleen voor de buurtbewoners .en gratis parkeren en een eigen garage maar die moet je aparte huren.Je hebt ook een grote box.Scholen en winkels zijn op loop afstand. het is een 4 kamerwoning hele grote woonkamer en een grote badkamer.Ik ben opzoek naar een eengezinswoning of een maisonnettewoning. Wegens mijn 3 gehandicapten kinderen ben ik op zoek naar een grote ruime woning. Het liefst in Osdorp , Slotervaart, Geuzenveld , Slotermeer, aker, Nieuw sloten.
Voorwaarden verhuurder:
Het is een sociale huur woning. Ben bereid om een vergoeding te geven, ben bereid om tot 10 duizend te geven. Als je interesse hebt kan je me bellen op 0611696036.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2016 12:38 door Mousa1601.
Beste rachid

Wij hebben een socialehuur woning met 4 kamers 3 grote slaapkamers en
een grote woonkamer.2 balkons een aan voorkant en een aan achterkant van de woning.wij zoeken een woning zoals die van je moeders woning.
mocht je interesse hebben hoor ik graag van je.
.
e;mail; l.experience@live.com
aangeboden: grote ruime woning 2 kamer app., op de 1e verdieping met lift op de van hallstraat ( dus voor kinderen ideaal de van beuningenplein en westerpark/westergasfabriek) scholen op loopafstand, bushalte is precies beneden / parkeerplaatsen ook. gebouw heeft lift en voor de bewoners van de 1e verdieping een hele grote voortuin en grote balkon.
ik wil graag ruilen met iemand van nieuw-west ( het liefst slotermeer-geuzenveld maar osdorp is ook goed ) en het liefst iets met een tuin of grote balkon. en als het hogere etages zijn graag met lift aangezien ik niet teveel op trappen kan lopen.

ik hoor graag van jullie.
i.bodin@hotmail.com
Beste Rachid,

Ik heb interesse in deze eengezinswoning

Ik heb zelf een grote 3 kamer appartement in Amsterdam-West(Slotervaart) vlakbij Sierplein en op 2 min loopafstand van het Sloterpark/Station Lelylaan. De woonkamer is heel groot en lang en er zijn 2 slaapkamers, douche, toilet en keuken, balkon aan voor en achterkant. Daarnaast heb ik een grote berging met eigen ingang. De gezamenlijke tuin heeft 3 ingangen( is afgesloten en alleen voor bewoners met een sleutel) De woning kan je betreden via achteringang( tuin) of aan de straatkant. De woning is op de 1e verdieping, en er zijn geen onderburen.

Er zijn veel winkels in de buurt en er is elke woensdag markt op het Sierplein.

Graag hoor ik het als je interesse hebt.

mvg,
Sara
Hallo, ik heb intresse in uw woning . Ik heb een mooie driekamerwoning in Amsterdam Osdorp, 2 min lopen van het osdorpplein. Het is een sociale huurwoning €550,- inc. servicekosten en een seniorenwoning, ik woon op het 1e etage en heb alleen bovenburen en onder is de berging. Het is een ruime woning van 72 m2 met een ruime keuken en woonkamer en grote kamers en badkamer. Ik heb 1 kamer te weinig daarom wil ik verhuizen want anders is het een heel rustig en mooie buurt. voor meer informatie kunt u mij mailen! reyhangul50@hotmail.com
mvg, Dilber
Beste,

ik ben geïnteresseerd in uw woning. Ik woon zelf in geuzenveld, 4kamer woning waarvan 3 slaapkamers, zeer rustige buurt. Twee winkelcentrums in de buurt, loopafstand 5minuten en de ander 1 minuut. Geuzenveld is dicht bij osdorp. Heeft u ook interesse tel: 0633863787.

Mvg,

Samira
Beste,

ik ben geïnteresseerd in uw woning. Ik woon zelf in geuzenveld, 4kamer woning waarvan 3 slaapkamers, zeer rustige buurt. Twee winkelcentrums in de buurt, loopafstand 5minuten en de ander 1 minuut. Geuzenveld is dicht bij osdorp. Heeft u ook interesse tel: 0633863787.

Mvg,

Samira
Beste,

ik ben geïnteresseerd in uw woning. Ik woon zelf in geuzenveld, 4kamer woning waarvan 3 slaapkamers, zeer rustige buurt. Twee winkelcentrums in de buurt, loopafstand 5minuten en de ander 1 minuut. Geuzenveld is dicht bij osdorp. Heeft u ook interesse tel: 0633863787.

Mvg,

Samira
ik heb interesse in uw woning, ik woon in een appartement met 3 kamers aan de Osdorpplein.
mocht u interesse hebben hoor ik het graag van u.
mvg fouad 0685557996
Re: woningruil
06 mei 2016 10:31
Beste Mousa

ik heb een ruime eengezinswoning in de aker met 4 ruime kamers voor u. ik ben op zoek naar een appartement 4 kamers in de buurt. mijn woning is wel een vrije sector woning.
woning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?0687132308
ik heb interesse in uw woning, ik woon in een appartement met 3 kamers Tussenmeer.
mocht u interesse hebben hoor ik het graag van u.
mvg fouad 0685557996
Hoi,
Heb 5kamers/1 etage
In osdorp!
1000 beloning als u wilt met ons ruilen!
goedenavond,
ik weet niet of u al woningruil hebt gedaan. Ik heb een 4 kamer woning op de eerste etage in slotervaart. Station postjesweg ,bus, lidl albert heijn , bakker enz zijn op loopafstand. Het betreft een sociale huurwoning. Ik zou heel graag in osdorp/ aker willen wonen. Ik hoor graag van u. mvg
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: