Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro

Gepost door Aiss 
woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro
06 oktober 2015 22:49
Hoii wie wilt naar een begane grond woning gaan, met grote achter tuin. Betreft om een 2 kamerwoning. Ik zoek een ruime 3 of 4 kamerwoning. Bij een geschikte ruil geef ik 5000 euro.
Ik heb een vierkamerwoning in geuzenveld vlakbij lambertus zijlplein mijn tel 06-84779123
halo ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik heb een woning in amsterdam noord met 3 kamers benedehoek woning de huur is 560 pm je kan me ok bellen 0633474120
Re: woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro
18 oktober 2015 23:12
5 kamer zaandam woon huis
Re: woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro
26 oktober 2015 15:54
Dag Aiss, in welke straat woon je precies? Ik wil alleen ruilen met het centrum of omliggende buurten, niet buiten de ring,

L u d o
Re: woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro
26 oktober 2015 23:57
Woon in de buurt van, van der pek
HALLO
IK WOON ALMERE MET 3 KAMER IK WIL NIET JE GELD
ALS WILT JE BEL ME 0687226552
Re: woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro
05 april 2016 22:57
MET SPOED GEZOCHT

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738
Re: woningruil binnen Amsterdam, bij geschikte woning 5000 euro
13 juni 2016 08:53
woning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: