Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik woon in een mizont huis met 1 verdieping alle buren hebben hier een verdieping en er woont iemand onder mij ik heb 5 kamers omgeving Amsterdam west 3 min van de supermarkt vandaan rustige buurt ik heb boven 2 kamers en een schuur en beneden heb ik 2

Gepost door Gebruiker 
Ik woon in een mizont huis met 1 verdieping alle buren hebben hier 1 verdieping en er woont iemand onder mij ik heb 5 kamers omgeving Amsterdam nieuw west 1 min van de supermarkt vandaan rustige buurt ik heb 2 slaapkamers beneden met nieuw laminaat en een woonkamer vlakbij de keuken en een toilet en douch boven heb ik 2 kamers een grote en een kleine de kleine is een zolder en er is ook een schuur boven en ik wil graag een omgeving in ijburg Zeeburg of Diemen u kunt mij e mailen via chifae@hotmail. Com
Goeiedag,

Ik heb een nieuwbouwwoning in Amsterdam Noord die ik wil ruilen voor west. Heeft u daar interesse in? Het is een 3/4 persoonskamer dichtbij amsterdam oost, 80m2 in een flat op de 4de verdieping. In welke buurt of straat ligt uw woning?

Groeten,
Abdel
Ik woon in een mizont huis ik woon boven 1 persoon deze rijtjes huis heeft alleen maar 1 verdiepingen omgeving Amsterdam nieuw west 20 sec van de supermarkt vandaan rustige buurt ik heb 5 kamers beneden heb ik 2 slaapkamers met nieuw laminaat en een woonkamer vlakbij de keuken en er is ook een toilet en douch natuurlijk en boven heb ik 2 kamers 1 daarvan is een zolder met nieuw plastick vloer en de andere kamer is best groot met daarin een schuur en een deurtje waar je spullen in kan bewaren handig ik wil graag ruilen met iemand van max 4 kamers aub niet boven de 600€
Heb je interesse in kudelstaart gemeente Aalsmeer ik heb 4kamerwoning 1hoog.je kunt mij bellen naar deze nummer 0638395120
Heb je intressant in een grote 4 kamer woning in gein? 90m2
> IK HEP WOONHUIS IN ZAANDAM KOGERVELD 5 KAMER
> WONING IK ZOEKT AMSTERDAM 3 KAMER WOONHUIS
Goede dag
Ik woon in Zaandam een eengezinswoning tuin op het zuiden vlak bij het centrum, station en de winkels
alles is binnen 5 mijnuten te belopen basisschool ook op 3 min lopen.
Ik wil graag terug naar Amsterdam mijn ouders zijn ouder aan het worden en wil graag wat dichter in de buurt zijn
zodat ik meer voor ze kan zorgen
Graag zou ik iets van u vernem.
Mvg Marjanne Wagner
Ik heb 3 kamer woning in Osdorp
beste khalifa ,ik woon in eengezienswoning 5 kammers ,in Hoofddorp,huur 618 erou, heb je interesse ,dan u mag mij mailen,gr.
Beste Khalifa,

Ik heb een leuke 4 kamer (72m2) woning in Slotervaart nog geen 2 min lopen van station Lelylaan.
Ik heb de gehele woning gerenoveerd (alles is nog nieuw van laminaat tot de douchetegels)
Mocht u interesse hebben dan kan ik enkele foto's naar u toesturen.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Tarik
Goeiedag. Wij wonen in Amsterdam noord en willen graag met z'n vinden wat meer ruimte.
Het is en aparte woning oo 1 hoog met 3 kamers en een tuin.
2 min van het centraal station af.
Hoor graag van u
is Almere stad litratuurwijk misschien iets voor jullie? ik heb 3 slaapkamers, grote zolder met vaste trap en een ruime voor en achter tuin
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: