Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

amsterdam slotervaart 4 kamer gezinswoning ruilen naar 4/5 kamer apartement/ flat amsterdam nieuw west

Gepost door huizen 
amsterdam slotervaart 4 kamer gezinswoning ruilen naar 4/5 kamer apartement/ flat amsterdam nieuw west
28 september 2015 00:49
Ik heb een 4 kamer gezinswoning met zolder die ook als slaapkamer gebruikt kan worden. Daarnaast heb ik een voortuin en achtertuin. Ook een schuur De huur is 620! De woning is 2 min lopen van de sierplein, scholen speeltuin tram bus alles is op loop afstand .

Ik ben opzoek naar een flat/ apartement woning liefst met lift en als er geen lift is. Dan liefst eerste etage.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2015 00:55 door huizen.
Hoi
ik woon in Ruinerwold (Drenthe ) en woon ik een gezin wonen wonkamer mettrap naar boven 3 slapkamer en voor tuin en achtertuin
en een zolder <kindvriendelik woondorp

Grt,
beste, ik woon in hoofddorp, een mooie grote huis ,heeft u intersse neem contact,grtjes.
Hallo. Ik heb 4 kamers met tuin in niew west .mijn nummer. Is 0630292525Gr Said
hello,van wege famile die amsterdam wonen wil ik graag naar amsterdam,ik woon een grte mooie eengeziens woning met vijf kamers in hoofddorp,alles u intersse hebt bell mij 0617125620.gr
Hoi ik heb een 4 kamer woning in Amsterdam gein is dat misschien iets voor u?
Hallo, ik heb een vierkamer woning appartement amsterdam west..
ik heb een woning in amsterdam west bosen lommerweg boven winkel
op de eerste etage. 87m2 vierkante meter 2 grote balkons
voor en achter.
hoi

ik heb een woning bij bosenlommerweg vlak bij gulden winkel plantsoen
3 slaapkamers
1 woonkamer
2 lange balkons
2 zolders
1 balkon heeft terras

kind vriendelijke buurt.
veel winkels alle onder je hand.

ik wil graag ruilen.
Hoi, mijn ouders wonen ook vlakbij sierplein (vlakbij station lelylaan) 1 hoog, 3 slaapkamers, 1 grote woonkamer (voorheen 4 slaapkamers, maar de woonkamer is doorgetrokken) met in huis een trap naar beneden, daar bevind zich 2 slaapkamers en een achtertuin. Jacob geelbuurt bij de scholen. Mijn ouders willen graag verhuizen naar een eengezinswoning in amsterdam slotervaart, osdorp, aker. Mocht je interesse hebben zal ik het graag willen horen. Mvg
selmackarakaya@hotmail.com
hallo
ik heb een huis 4 kamer 3 slaapkamer 1 woonkamer en het is een nieuwe gebouw (socialehuurwoning) en een grote keuken en daarbij een grote balkon achter in het huis het is zonder lift en het is een tweede etage alle winkels zijn binnen twee minuten bereikbaar.
Mocht je interesse hebben zal ik het graag willen horen.
l.experience@live.com
aangeboden: grote ruime woning 2 kamer app., op de 1e verdieping met lift op de van hallstraat ( dus voor kinderen ideaal de van beuningenplein en westerpark/westergasfabriek) scholen op loopafstand, bushalte is precies beneden / parkeerplaatsen ook. gebouw heeft lift en voor de bewoners van de 1e verdieping een hele grote voortuin en grote balkon.
ik wil graag ruilen met iemand van nieuw-west ( het liefst slotermeer-geuzenveld maar osdorp is ook goed ) en het liefst iets met een tuin of grote balkon. en als het hogere etages zijn graag met lift aangezien ik niet teveel op trappen kan lopen.

ik hoor graag van jullie.
i.bodin@hotmail.com
hoi selly heb je intresse in een huis in westerpark?
0639179930

selly Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi, mijn ouders wonen ook vlakbij sierplein
> (vlakbij station lelylaan) 1 hoog, 3 slaapkamers,
> 1 grote woonkamer (voorheen 4 slaapkamers, maar de
> woonkamer is doorgetrokken) met in huis een trap
> naar beneden, daar bevind zich 2 slaapkamers en
> een achtertuin. Jacob geelbuurt bij de scholen.
> Mijn ouders willen graag verhuizen naar een
> eengezinswoning in amsterdam slotervaart, osdorp,
> aker. Mocht je interesse hebben zal ik het graag
> willen horen. Mvg
> selmackarakaya@hotmail.com
5 kamer woonhuis groote woning in zaandam
huizen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 4 kamer gezinswoning met zolder die
> ook als slaapkamer gebruikt kan worden. Daarnaast
> heb ik een voortuin en achtertuin. Ook een schuur
> De huur is 620! De woning is 2 min lopen van de
> sierplein, scholen speeltuin tram bus alles is op
> loop afstand .
>
> Ik ben opzoek naar een flat/ apartement woning
> liefst met lift en als er geen lift is. Dan liefst
> eerste etage.
huizen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 4 kamer gezinswoning met zolder die
> ook als slaapkamer gebruikt kan worden. Daarnaast
> heb ik een voortuin en achtertuin. Ook een schuur
> De huur is 620! De woning is 2 min lopen van de
> sierplein, scholen speeltuin tram bus alles is op
> loop afstand .
>
> Ik ben opzoek naar een flat/ apartement woning
> liefst met lift en als er geen lift is. Dan liefst
> eerste etage.

ik bied 5 kamer zaandam woonhuis tussen woning met tuin 83m groote woning
hoi ik heb een huis 1 etage burgemeester van leuwenlaan 4 kamer 0641720891 heb je misschi
en interesse
5 kamer woonhuis groote woning zaandam
Ik heb interesse in deze eengezinswoning.

Ik heb zelf een grote 3 kamer appartement in Amsterdam-West(Slotervaart) vlakbij Sierplein en op 5 min loopafstand van het Sloterpark/Station Lelylaan. De woonkamer is heel groot en lang en er zijn 2 slaapkamers, douche, toilet en keuken, balkon aan voor en achterkant. Daarnaast heb ik een grote berging met eigen ingang. De gezamenlijke tuin heeft 3 ingangen( is afgesloten en alleen voor bewoners met een sleutel) De woning kan je betreden via achteringang( tuin) of aan de straatkant. De woning is op de 1e verdieping, en er zijn geen onderburen.

Er zijn veel winkels in de buurt en er is elke woensdag markt op het Sierplein.
goeie avond ik woon in geuzenveld en we wonen in een flat met een lift en hebben 3 grote kamers en we hebben een box en een zolder je kan altijd gratis parkeren en is 1 min van lambertuszijlplein
Hallo
Ik heb interesse in uw woning
Ik woon in een flat woning in amsterdam nieuw west
Geuzenveld,het is een 4 kamer woning in de eerste
Etage gratis parkeren dichtbij winkels en marokaanse
Slagerij supermarkt nieuw west
En een vrije uitzichtnaar een grote speeltuin
Er is ook een box en een zolder
Het is een sociale huur woning de huur bedraagt 623
brandon Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik heb een 4 kamer woning in Amsterdam gein is
> dat misschien iets voor u?


naar wat bent u op zoek?
oning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
woning ruil zaandam naar amsterdam 614 € Zaanstad Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voort
614 €
Zaanstad
woning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
614 €
Zaanstad
woning ruil zaandam naar amsterdam spoed tot 16 mei
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /?
Kader
wil jij zaandam 5 kamer woonhuis
Hoi ik woon in een flat in zaandam heel groot huis met zon op het zuiden mail mij als u interesse heeft
Wij hebben een appartement in osdorp 4 kamers nieuwbouw met lift. Geintresseerd?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: