Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere

Gepost door Let 
Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamer achter tuin ik wel ruilen voor een grotere woning wel een eengezinswoning in omgeving Zaandam,Almere hoofdorp
wie heeft interesse in een 6 kamer eengezinswoning met 4 slaapkamers in hoofddorp lux verbouwd met overname woning ergens anders maakt niet uit waar
Hallo,

Waar in Amsterdam is het?
ik woon in eengezienswoning me 4 slaapkamers in hoofddrop heb je intresse dan stuur mij een email.bedenkt.
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
28 september 2015 15:52
hey ik woon in Amsterdam bij olympisch stadion ik heb 2 Kamers achter tuin een ik wil naar Hoofddrop of Aalsmeer en ik wil graag 4 of 5 kamers.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2015 16:10 door zozo.
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
28 september 2015 15:59
Hallo, wilt u misschien naar Almere 3 kamer woning en een ruime keuken.
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
29 september 2015 15:44
beste Ismail

ik heb interese in jou woning. ik heb een twee kamer woning met achter tuin in Amsterdam oud zuid bereikbaarheid is optimaal bus, tram en metro voor de deur centraal station is 10min van huis met opbaarvervoer. heb je ook interese mail mij terug.

grtjes zozo
joy
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
30 september 2015 16:36
Mirna Schreef:
-------------------------------------------------------
> wie heeft interesse in een 6 kamer eengezinswoning
> met 4 slaapkamers in hoofddorp lux verbouwd met
> overname woning ergens anders maakt niet uit waar


Mirna,

Ben je geïnteresseerd in een woning in Almere literatuurwijk
3 slaapkamers met ruime zolder(vaste trap)

gr, Joy
joy
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
30 september 2015 23:05
Let Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamer achter
> tuin ik wel ruilen voor een grotere woning wel een
> eengezinswoning in omgeving Zaandam,Almere
> hoofdorp


hoi Let,
welk gedeelte van Amsterdam is de woning?
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
14 oktober 2015 14:34
Goeiedag Mirna
Ik ben geïnteresseerd in uw woning kun u mij aub contacten op 0611433405
Ik woon in Amsterdam zuid
ismail Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik woon in eengezienswoning me 4 slaapkamers in
> hoofddrop heb je intresse dan stuur mij een
> email.bedenkt.
Goedendag

Wij hebben interesse. We hebben een super leuke eengezinswoning in almere.

0639894900
goedendag

graag zou ik willen vragen of je al een ruilpartner hebt gevonden. anders hebben wij interesse! Je zou ons super blij mee maken!! Wij hebben een kant en klare eengezinswoning in almere. Super netjes en echt net alles opnieuw geverfd! En je krijgt een mooie laminaat van ons gratis bij

graag tot snel 0639804900
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
29 november 2015 16:19
ik heb een eengezinswoning in wormerveer met grote tuin van meer dan 30 vierkante meter
woonkamer 20 vierkante meter,slaapkamer 18 vierkante meter,en slaapkamer 10 vierkante meter
en zolder met flisso trap.
helemaal opgeknapt aleen de tuin moet gedaan worden die is wel helemaal betegeld en er staat een schuur in.
ik wil graag naar amsterdam want mijn ouders wonen bij slotervaart ziekenhuis en ik help hun.
hoop wat van je te horen.
groetjes nancy
huur is nu 441,04 euro
Goede dag,
Ik woon in Zaandam net buiten het centrum station en alle winkels scholen, alles is binnen 5 minuten lopen te berijken.
Het is een hoek eengezins tuin op het zuiden. 3 slaapkamer en grote zolder schuur naast de voordeur.
Ik wil graag terug naar Amsterdam om dichter bij mijn ouders te zijn en voor ze te kunnen zorgen.
U kunt mij mailen als u belangsteling heeft mijn mailadres is honderdgrassprietjes@hotmail.com
Mvg Marjanne Wagner
Re: Jij naar Adam ik naar hoofdorp Zaandam almere
08 juli 2016 23:12
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin stur info aub 0687132308
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: