Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam

Gepost door Abdel77 
Woningruil Amsterdam
18 september 2015 13:05
Woningruil Amsterdam:

Ik heb een leuke nieuwbouw woning in Amsterdam Noord Banne boven het winkelcentrum. Sociale huur woning Kalle huur €662,- subsidie mogelijk
Ik heb 3 kamers waarvan 2 grote slaapkamers, een ruime woonkamer 25+ 14 van de open keuken een balkon op het zuiden hele dag zon, aparte w c grote douche, een opberg kamer en 1 box.
Mijn woning is met lift gelijk vloers geschikt voor ouderen 55+ en mensen die slecht te been zijn alle benodigdheden voorzien lift gelijkvloers brede deuren oplaad plek voor scootmobiel in de hal fietsenstalling .
ik woon in een kindervriendelijke buurt, 4-5 scholen dokter en ziekenhuis loopafstand op loopafstand.
Central station is 10min met de auto,parkeergarage onder de Apartementen , er rijden meerdere bussen in de straat.

Ik ben op zoek naar een ruimere woning minimaal 4 kamers in of omgeving Amsterdam sociale huur woning.
sta open voor van alles

Als u interesse hebt dan hoor ik het wel.

Info: atennan@gmail.com 0621197101
Re: Woningruil Amsterdam
14 januari 2016 17:49
Me ouders wonen in Osdorp, 5 kamers inclusief zitkamer.. Graag mailen als u interesse heeft
Re: Woningruil Amsterdam
08 april 2016 17:16
Saendelft (Zaanstad) 15 min van Adam west vandaan eengezinswoning (10 jr oud 1e bewoner) 140m2, 3 verdiepingen: Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche, apart bad & toilet
2e verdieping grote zolder over de gehele lengte vh huis die ook als kamer kan (wordt) worden gebruikt. Er is een optie om via de woningbouw een dakkapel te plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog en kan je vd zolder met gemak 2 zeer grote slaapkamers maken. Tuin 11 bij 5 meter. In een kindvriendelijke buurt met winkels, scholen, gezondheidscentrum en de trein op 5 minuten loopafstand die je met 15 min op Adam centraal zet. Ik woon 15 min van Castricum strand vandaan.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: