Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam wij naar (omgeving) Amsterdam

Gepost door kevn_H97 
U naar Amsterdam wij naar (omgeving) Amsterdam
12 september 2015 09:04
Ik heb een benedenhuis in Amsterdam Bos en Lommer.
Het is een 2 kamerwoning met een grote hal met een oppervlakte 56m2 (excl. zolder van 16m2)
Het huis grenst aan de Haarlemmerweg en is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Ik zoek een woning met minimaal 2 slaapkamers in de omgeving van Amsterdam of in Amsterdam zelf.
beste kevn,

ik woon in de jordaan, 1e verdieping, tussen 2 lagere scholen, (toch heel rustig, zeker sávond en s'nachts,
geen balkon, wel een grote gemeenschappelijke tuin, veel kinderen in de buurt, 2 slaapkamers, totaal 60 m2.
huur iets meer dan 600,- kale huur, ik moet even nakijken hoeveel precies. geen berging, wel een gemeenschappelijke fietsenstalling.
Omgeving niet in utrecht
hey hoi
ik woon zelf in bos en lommer, 3 kmr bovenwoning ( hoogste etage aan de admiraal de ruiterweg bestaande uit grote keuken, woonkamer 2 slaapkamers badkamer en zolder kamer.. huis is gerenoveerd vv cv etc winkels gelijk om de hoek . ik zoek kleiner en vooral goedkoper .
dit huis kost 638 pm kaal

hoor het graag
hi
ik woon zelf in hoofddorp ,eengezienswoning met 4 slaapkamers,en een gorte woonkamer,rustige buurt,huur is 600 ..
ik woon zelf in hoofddorp, wilt u daar wonen neem me dan contact,bedankt
Re: U naar Amsterdam wij naar (omgeving) Amsterdam
18 september 2015 23:11
Hoi Ismael,ik heb 3 kamers woning een verdieping in Amsterdam weest. Ik wel graag naar Hoofddorp. Raouan1@outlook.com
Re: U naar Amsterdam west
28 september 2015 14:23
Ik heb zelf een leuke woning in bos en lommer met twee kamer woning aan de rijp gracht op de eerste etage met een grote balkon ik betaal 380€ per maand welt uw me aub op dit nummer bellen 0614928956
Re: U naar Amsterdam wij naar (omgeving) Amsterdam
28 september 2015 19:00
Hallo,

Wij hebben een 3 kamerwoning in de staatsliedenbuurt, westerpark. Eerste verdieping
Heb je interesse in een 3 kamerwoning in zaandam westerwatering het is 10mn fietsen van het centrum.

U kunt mij emailen voor meer info Yasminaa.h@live.nl
Wie oh wie wil een 2 kamer woning ruilen met een woning (minder dan 550 euro huur) in regio Amsterdam. Noord, centrum, Zuid, Oost of Oud-West is allen goed.

Echter, u moet wel jonger dan 23 zijn, aangezien verhuurder Eigen Haard de woning verhuurt aan jongeren. Dus tussen de 18 en 23 zou fantastisch zijn.

Woning is gesitueerd in Amsterdam- Noord in Tuindorp Oostzaan.

Balkon;
Keuken;
4 grote bergruimtes voor kleding, boeken en/of anders. Maar ook badkamer met nieuwe kraan en douchekop, woon en slaapkamer. Centrale verwarming en eigen trap woning zonder zolder. Toilet is gescheiden van badkamer! De huur is super laag, namelijk 403,60 dus ook huurtoeslag toewijsbaar. Ik zoek het liefst een woning in een flat, portiek of etagewoning. Geen benedenwoning en geen eigen trap. Het mag ook één kamer woning zijn!

Groetjes!
Ire
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: