Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam - ik naar (omgeving) Utrecht.

Gepost door Amsterdam-utrecht 
U naar Amsterdam - ik naar (omgeving) Utrecht.
29 augustus 2015 18:16
Een leuke etagewoning, gesitueerd in Amsterdam West.
Het is een driekamer apartement, waarvan twee slaapkamers, keuken, toilet, CV en groot balkon. De woning bevindt zich om de hoek bij Kinkerstraat en kijkt uit op de gracht. Huur is 410 en woning is goed onderhouden. Nabij OV, park, scholen en winkels.

Op zoek naar: een soortgelijke woning in Utrecht of nabije omgeving.
Re: U naar Amsterdam - ik naar (omgeving) Utrecht.
29 augustus 2015 19:15
Heeft u ook interesse in een woning in Amersfoort?

Gr Ismahan
Hallo,

Ik woon sinds 1,5 jaar in een nieuwbouwflat nabij centrum van IJsselstein.(Utrecht)
Het betreft een 3 kamerwoning met open keuken.
Op 6 de verdieping. Woonkamer met keuken is 5bij 6 meter,
Douche is best groot evenals het balkon.
Slaapkamers zijn wat kleiner. 1 van 4 bij 3 en een van 3 bij 2
Flat is in december 2013 opgeleverd
Huur is 709,00 euro.
En je hebt een eigen parkeerplaats voor de deur.
Foto's kan ik eventueel sturen.

Mij lijkt het spannend om in Amsterdam te wonen.


Groetjes,
Conny
Ik heb een sociale huurewoning in Utrecht (Oog in Al). Twee verdiepingen van in totaal 4 kamers, 1 grote woonkamer met balkon voor en achter. Nieuwe keuken en toilet. Drie extra slaapkamers en een redelijk grote tuin van ongeveer 30m2. Ook heeft het appartement een grote berging. Alles is onlangs gerenoveerd; dubbel glas, cv, keuken, badkamer etc. Huur is 699.99 en je kan natuurlijk huursibsidie krijgen. Mail mij even als je interesse zou hebben!
Hallo,
Ik heb een heel ruime huurwoning in Driebergen, met 4 grote slaapkamers (12, 12, 13 en 18 m2), ruime voor- en achtertuin, bad, schuur.
Huur is vrije sector, na woningruil 860 euro/maand. Mocht u interesse hebben, laat het weten. U kunt foto's zien via mijn advertentie op deze site.

vr.groet
Wellicht is mijn appartement op loopafstand van het centrum van Utrecht iets voor u?
Het betreft een nieuwbouw appartement met 2 slaapkamers. Open keuken en schuifpui naar ruim balkon.
Nog net gratis parkeren!
Hi ,

Wat een prachtig plekje in Amsterdam ! Ik ben zelf woonachtig in Utrecht (vlakbij jaarbeurs) en ben opzoek naar een app in Amsterdam wegens mijn kinderen. Woon zelf op loopafstand van het centraal station (15 min te voet, 5 min te fiets of 3 min te bus). Het is een fijne straat met alle gemak voorzien (supermarkt, bushalte, groen) op loopafstand. Het betreft een maisonette woning ( 2 verdiepingen) met 2 balkons en 2 slaapkamers, apart woonkamer en eetkamer. Erg veel licht en grote ramen. Het is een zeer fijne woning en de huur ligt onder de sociale grens. Heb er altijd prettig gewoond maar wegens mijn kinderen zou ik nu graag naar Amsterdam willen verhuizen om dichterbij te zijn. Graag hoor ik van u!

Met vriendelijke groet,

Luba
Heb een woning in utrecht jn de wijk kanaleneiland met een 2 kamer en een grote huiskamer op 2 hoog geen lift aanwezig grote balkon winkels nabijgelegen huur is 602 met huurtoeslag aanwezig
Dag,
Mocht je geïnteresseerd zijn in een super leuke nieuwbouw woning met 2 slaapkamers, leuke woonkamer met schuifpui naar ruim balkon en parkeerplaats. Laat het me dan weten! Wellicht kunnen we elkaar wat foto's sturen.
Appartementen complex ligt aan de vecht en in een leuke buurt. Snel de a2 en a27 op en tegelijkertijd dicht bij het centrum van Utrecht (5 min fietsen). Valt binnen de sociale huur prijs!!

Groetjes
Re: U naar Amsterdam - ik naar (omgeving) Utrecht.
28 september 2015 14:13
Mijn eigen woning staat in de Vogelen buurt. Dat is 10 minuten lopen naar het centrum. Het is een 2 kamer woning met een grote tuin. Er is een berging, schuur en een cv. Makkelijk parkeren, met een korte wachttijd voor een parkeervergunning. De huur is 593 euro.

Hopelijk heeft u interesse. Zo niet dat heb ik voor een eventuele driehoeksruil nog twee andere partners gevonden. Een van hen woont in Utrecht Zuilen. Grote woning met 4 kamers en een tuin. Deze woning heeft 1 verdieping. De andere woont in Culemborg en heeft een huis met 3 verdiepingen, 5 kamers, voor- en achtertuin en een grote zolder. Deze woning is goed onderhouden en is ook een sociale huurwoning.

Ik hoor het graag!
hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Dordrecht. met 2 slaapkamerswaarvan een grote en een kleine daarnaast een aparte douche en aparte toilet. huis is voorzien van grote woonkamer, openkeuken, bijkeuken tuin voor en achter en een schuur. als U interesse heeft hoor ik het graag.

GRT,
M
hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Dordrecht met twee slaapkamers waarvan een grote en een kleine. daarnaast is huis voorzien van een grote woonkamer openkeuken, bijkeuken tuin voor en achter schuur. verder een aparte douche en aparte toilet. als u interesse heeft hoor ik het graag.


GRT,
M
heeft u intresse in arnhem
Beste

Heeft u inmiddels àl iets gevonden ik woon ook in Utrecht huisje met tuin! Centrum bij jaarbeurs en wil graag naar Amsterdam
Hoor u graag

Gr
Hoi! ik zou graag naar amsterdam willen ivm werk. Ik woon zelf in utrecht vlakbij centraal station in de wijk lombok. Het betreft een bovenwoning met 3 slaapkamers ( waarvan 2 vrij klein) en 2 grote balkons op het zuiden. Op de 1ste etage vind u een gang, apart toilet, badkamer, ruime woonkamer met open keuken en een groot balkon, 2de etage vindt u 3 slaapkamer, ruime overloop met ingebouwde kasten en het tweede grote balkon. Het is een sociale huurwoning en de kale huur bedraagt 259, dit gaat wel omhoog na overname van het contract.

Mocht dit overeenkomen met wat je zoekt dan kan je me altijd een berichtje sturen: 0630717752
Interesse mssn in kudelstaart gemeente Aalsmeer
Beste woningruiler,

Ik heb een woning in Nieuwegein:
Het gaat om een ruime 2 kamers benedenhoekwoning met een open keuken, ruime douche waar ook een wc aanwezig is. De hele woning beschikt over cv., heeft een tuintje waar je lekker kan zitten. De woning ligt in een groene omgeving, waar je lekker kan wandelen, de hond uitlaten of fietsen. Op 2 minuten loopafstand is een heel gezellig winkelcentra die recent gerenoveerd is. Waar alles aanwezig is, oa. de gezondheidscentra, bibliotheek, restaurant...enz. en tegenover de woning is een tramhalte die naar Ijsselstein, Utrecht en centrum van Nieuwegein gaat. Kortom het is hier heel rustig en plezierig wonen. Voorwaarden verhuurder: De woning is geschikt voor 2 personen. Heb je een uitkering, kan je in aanmerking komen voor huurtoeslag.

Heeft u belangstelling hoor ik het graag of bel naar: 06-85690674

Mvg,

Rick
Re: U naar Amsterdam - ik naar (omgeving) Utrecht.
02 maart 2016 15:34
Hoi,

Ik woon in Uithoorn midden van alles (mijdrecht, vinkenveen, aalsmeer, hoofddorp, wilnis, amstelveen en amsterdam)

Ik heb 4 ruime kamer hoekwoning met veel ramen waardoor er de hele dag daglicht in huis is, op de 1e etage met lift en trap,cv, balkon, in bouwkasten in elk kamer, beneden mij woont er niemand is alleen bergingen, berging op de begane grond, rustig omgeving, kindvriendelijk buurt, winkels, scholen openbare vervoer op loop afstand en gratis parkeren.

Uithoorn is fijn om te wonen U kunt ook bellen: 06-84544972 of ajagdew@hotmail.com
Hoi Dana, Is er iemand die Culemborg wilt ruilen ?
indehoopdat
Re: U naar Amsterdam - ik naar (omgeving) Utrecht.
03 september 2016 15:43
Naoual jij veenendaal ik naar kanaleneiland?
Ik heb een woning voor u in Almere 3 kamer. Interesse neem contact met mij op csatia@gmail.com

Amsterdam-utrecht Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een leuke etagewoning, gesitueerd in Amsterdam
> West.
> Het is een driekamer apartement, waarvan twee
> slaapkamers, keuken, toilet, CV en groot balkon.
> De woning bevindt zich om de hoek bij Kinkerstraat
> en kijkt uit op de gracht. Huur is 410 en woning
> is goed onderhouden. Nabij OV, park, scholen en
> winkels.
>
> Op zoek naar: een soortgelijke woning in Utrecht
> of nabije omgeving.
Hoi
Ik woon in gouda en soortgelijke woning als jou en mijn woning is ook dichterbij alles en met loopafstand en is niet zover van Utrecht.

Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: