Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Purmerend - ik naar Amsterdam Noord of Landsmeer

Gepost door Sabrina& 
U naar Purmerend - ik naar Amsterdam Noord of Landsmeer
27 augustus 2015 13:59
WONINGRUIL, sociale huurwoning
U naar Purmerend - ik naar Amsterdam-Noord of Landsmeer.

Leuke lichte, goed onderhouden eengezinswoning (huur € 650 incl. service kosten).

De woning heeft 3 slaapkamers. Voortuin en achter diepe achtertuin (op het zuiden) en een schuur.
Indeling. Intree/hal, toilet trap, woonkamer met toegang tot de achtertuin, half openkeuken aansluiting vaatwasser, trapkast
Bovenverdieping, slaapkamer 1, 2 en 3. Bergruimte, douche, 2e toilet, wasmachine/drogeraansluiting.

Dichtbij 2 winkelcentra (Meerland/Gildeplein), uitvalswegen, scholen. Park (Leegwaterpark) dichtbij met kinderboerderij, speeltuin(en), zwembad.
Bushalte met 4 lijndiensten op loopafstand. Tandarts, huisarts, ook op loopafstand. Ziekenhuis, treinstation zijn ook dichtbij.

Gevraagd
1 op 1 ruil in Amsterdam-Noord of Landsmeer.
Eengezinswoning (sociale huur) met minimaal 3 slaapkamers, berging, zolder en tuin.
Sabrina

goedemorgen ik wilde graag weten welke buurt van purmerend u woning betreft en of u misschien wat fotos kan sturen en evt u adres zodat ik het kan googelen.
ikzelf heb een zeer nette eengezinswoning in tuindorp oostzaan met een leuke tuin. de woning is een 3 kamerwoning maar de zolder is netjes verbouwd tot slaapkamer met vaste trap.
ook alle voorzieningen zoals ov en winkelcentra speeltuin op het plein voor het huis en een grote speeltuin met pierenbad op 5 min loopafstand.

met vr gr Ruud
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: