Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar HOOGEZAND(15 KM VAN GRONINGEN) wij naar?

Gepost door marta 
Een gezin woning.Beneden:groot woonkamer,wc,keuken,kelder onder trap,voor en achtertuin.
Boven:3 slaapkamers,douche met wc,2 inloopkasten.
Schoolen met loop afstand 1-3 min,winkelcentrum 5 min met fiets.
Wij willen graag verhuizen naar..?
Re: U naar HOOGEZAND(15 KM VAN GRONINGEN) wij naar?
02 november 2015 11:54
Vanwege driehoeksruil zou u misschien naar mn huis in Arnhem kunnen verhuizen.Iemand uit Nijmegen of omgeving zal ik dan gaan zoeken die naar uw huis in Hoogezand wil verhuizen.Daardoor kan ik dan weer naar het vrijkomende huis in Nijmegen of omgeving.

Ik heb hier in Arnhem een benedenwoning met 2 slaapkamers en een tuin en betaal 530 euro per maand.
Hoi Iceland33, Ik wil graag beneden de lijn Haarlem, Arnhem wonen. Het liefst in Rotterdam regio. Ik heb een huurwoning in Winschoten. 3 slaapkamer met zolder, voor en achter ruimte tuin. Huur E 699,- aanvraag huursubsidie is mogelijk !
Re: U naar HOOGEZAND(15 KM VAN GRONINGEN) wij naar?
07 januari 2016 14:01
Hoi le petit prince,

Dan kan ik waarschijnlijk niets voor u betekenen.Alleen wanneer u mijn huis zou willen hebben,dan kan er misschien iemand gevonden worden die vanuit Nijmegen of omgeving naar uw huis in Winschoten wil.Hierdoor kan ik dan weer naar het vrijkomende huis in Nijmegen of omgeving.

Er is binnen een paar maanden denk ik altijd wel iemand in zo'n grote stad als Rotterdam te vinden die naar Winschoten wil verhuizen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: