Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar amsterdam wij naar almere.

Gepost door henny123 
U naar amsterdam wij naar almere.
06 augustus 2015 14:08
Wij wonen in amsterdam ijburg,
Wij willen erg graag naar almere.
Het huis is 120 m2.
Met achtertuin,4 slaapkamers.
De winkels,scholen zijn op loop afstand.
Het strand ligt op de hoek 5 minutjes lopen.
Kind vriendelijke buurt,intresse bellen maar.

Mvg henny.
Re: U naar amsterdam wij naar almere.
07 augustus 2015 08:34
Is Enkhuizen misschien iets voor u? , Haven stadje.

Kleine 3 kwartier reizen met de trein rechtstreeks naar Amsterdam, zonder overstappen (Hoorn/Zaandam/Amsterdam), wij huren een 5 kamer eengezinswoning, in de oude binnenstad, bouwjaar 1976, tuin zuiden, nette woning, huur 667 pm, nieuwe ketel, nieuwe badkamer met bad, hele huis net laminaat, gesloten keuken, gesloten trappen, gesloten hal met toilet. tweede verdieping 3 ruime slaapkamers, vaste trap naar zolder waar 4-de zeer ruime slaapkamer bevind. Trein, winkels scholen 5 min. loopafstand, veel leuke activiteiten in het stadje, terrasjes, restaurants, strand aan het IJsselmeer, Sprookjeswonderland, watersport activiteiten in Enkhuizen, in de stad veel grachtjes met doorvaarbaar water veel vaarplezier, ook naar omliggende dorpen, leuke fietsomgeving, kunst en cultuur, kleine festivalletjes, toerisme. Rustige buurt, kindvriendelijk, veel groen, veel ruimte, woon oppervlakte ongeveer 120m2 exclusief tuin, tuin is ongeveer 60 m2. Goed uitzicht, voor en achter groen uitzicht, je kijkt niet uit op andere woningen voor en achter niet.

groetjes Anne-Marie
Re: U naar amsterdam wij naar almere.
16 augustus 2015 15:02
Hallo wij wonen in almere en willen graag naar Amsterdam
Wij hebben twee woning mogelijkheden om te ruilen
Wil graag met u in contact komen
Maar zie geen mail of telefoonnummer
ik heb een ruime 4k eengezinswoning met ruime voor en achtertuin in Almere buiten.

voor meer informatie een link naar mijn advertentie op de site @#$%&

[#$%&]


ik hoor graag als u interesse heeft

groetjes

shanty
Re: U naar amsterdam wij naar almere.
17 augustus 2015 21:06
Hallo Henny,

Is Beverwijk iets voor u? Heb een woning in centrum
Met 5 kamers.



Groetjes karima
Re: U naar amsterdam wij naar almere.
07 september 2015 19:20
Nee sorry beverwijk wil ik echt niet heen
halloo ik heb een woning in almere u kunt mij contacteren op tel nmmr 0623102313
Hoi ik heb een ruime eengezins woning in Almere Stad. 10 min loop afstand van het centrum Almere. Het gaat om een 5 kamer woning met achter tuin. Wij willen heel graag naar Amsterdam. Kunt u mij een mailtje sturen?

jadore-dior@outlook.com
Hoi Henny!

misschien dat wij een ruilparter zijn? Wij bieden een mooie kant en klare eengezinswoning in Almere. We hebben de woning onlangs opnieuw geschilderd dus lekker fris en je kan zo intrekken. Laminaat is echt nog 4 maanden oud heb nog een bon die mag je van ons gratis hebben! Verder grote achtertuin met een berging en voortuin die wij onlangs hebben opgeknapt.

Je hebt letterlijk alles wat je zoekt in handbereik. Ligging is echt ideaal!!!

Mijn gegevens

esmee 0639804900
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: