Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!

Gepost door Lisa 
Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!
05 augustus 2015 14:23
Aangeboden een 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn met tuin aan het water.
Gezocht een woning in Amsterdam, alleen geen Nieuw-West.
Re: Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!
15 augustus 2015 13:17
Hoi,

ik heb een benedenhuis in Amsterdam Bos en Lommer.
Het is een 2 kamerwoning met een grote hal met een oppervlakte 56m2 (excl. zolder van 16m2)
Het huis grenst aan de Haarlemmerweg en is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Gr Kev'n
Re: Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!
15 augustus 2015 20:52
Hallo,

Ik heb een ruime 3 kamer eengezins maisionette woning in amstelveen, met box beneden en een hele grote zolder met vaste trap.
Veel groenvoorzieningen, parken, winkels,openbaar vervoer enz.
Als u interesse heeft, hoor ik het graag.

mvg. laura
Iemand interrese in een woning in hilversum?
net buiten het centrum ik hoor het graag.
Re: Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!
18 augustus 2015 00:17
Goedenavond,

Ik heb wel interesse in hilversum, zou u mij wat meer over uw woning kunnen vertellen en welke buurt.
Ik hoor het graag van u.

mvg. laura
Hilversum
21 augustus 2015 03:39
Hallo ja ik heb wel interessant in Hilversum ik heb 3 kamers in Amsterdam weest een hooge huur prijs 430 €
Hoi ik woon in amstelveen westwijk heb 4 kamerl woning 3 slaapkamers met voor en achter tuin 8 bij6 rustiger buurt zoek ik woning aan het water
Re: Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!
07 september 2015 14:33
Anton Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik woon in amstelveen westwijk heb 4 kamerl
> woning 3 slaapkamers met voor en achter tuin 8
> bij6 rustiger buurt zoek ik woning aan het water


Goeiedag Anton,

Heeft u interesse in de 3- kamer eengezinswoning in Uithoorn? Wij willen graag naar Amstelveen. Kunt u mij een email sturen? Lisacowan4@hotmail.com

Groeten Lisa
Re: Voor driehoeksruil gezocht woning amsterdam, u naar 3-kamer eengezinswoning in Uithoorn!
12 september 2015 16:47
Had u nog interesse Anton? Gr
Hallo
ik woon op een etagewoning in zaandam 2 hoog 3 kamers cv balkon gesloten keuken aparte douche en wc park 2 min naar winkels en bushalte centrum dichtbij. Ik ben opzoek naar een kindvriendelijke buurt bij voorkeur begane grond.
Heeft u intresse dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten
Nohadin
ryn2011@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: