Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Den Bosch - Amsterdam

Gepost door Perwin 
Woningruil Den Bosch - Amsterdam
04 augustus 2015 20:23
Dag,
Ik wil graag van woning ruilen. Ik wil graag naar Amsterdam en jij naar mooie rustige Den Bosch?

Ik woon nu in een groot, ruim, licht tussenwoning met 3 kamers in Den Bosch. De grootste slaapkamer was vroeger ingedeeld in twee kamers dus dat kan ook weer gedaan worden zodat boven er 3 kamers zijn. Box, bijkeuken en berging zijn aanwezig. Ruimte voor koelkast, wasruimte, wasmachine, vaatwasmachine. Keuken kijkt uit op achtertuintje waar de zon schijnt, de hele dag omdat het op westen gelegen is. Rustig buurt. Goed geïsoleerd muren. Badkamer is onlangs gerenoveerd en keuken / toilet mogen ook gerenoveerd worden als je wilt. Op fiets/loop afstand van twintig minuten van het centrum en Centraal Station / Station Oost. Om de hoek een groot park waar gewandeld (met honden zeker), geluierd en gepicknickt kan worden. Scholen, bushaltes zijn erg vlakbij. De huur wordt voor de volgende huurder ongeveer 550,- exclusief elektra en water. Het is een sociale huurwoning.

Ik zoek een woning in Amsterdam (Noord). Liefst op de begane grond en met een tuin(tje). Klein, geen probleem. Graag vlak bij groen en water. Verder sta ik open voor veel dus e-mailen voor vragen of meer informatie kan. Mijn e-mailadres is emailvoor@perwin.nl.

Namaste, Perwin



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2015 20:25 door Perwin.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: