Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik Rotterdam zuid 4 À 5 kamer woning jij Rotterdam fijenoord 5 kamer wonning

Gepost door Khalida 
Ik Rotterdam zuid 4 À 5 kamer woning jij Rotterdam fijenoord 5 kamer wonning
04 augustus 2015 17:17
Heb een groot 5 kamer woning Op de 3 etage met ruime douche ruime balkon Kindvriendelijke buurt met winkels en scholen op 2 min lopen markt om de hoek speeltuin in de straat cortom grote mooie woning wegens ouderdom en kinderen uit huis Is de woning niet geschikt voor ons huur is 603 euro met huursubsidie. Ik ben op zoek naar een eengezinswoning woning met 4 kamers liefst zolder , tuin op Rotterdam zuid heeft u zo een huis dan hoor ik dat uiteraard graag en wie weet



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2015 17:19 door Khalida.
Zou je ook een 4 kamerwoning willen hebben in charlois op de 1e etage?
Het is een nette betonnen woning.
Re: Ik Rotterdam zuid 4 À 5 kamer woning jij Rotterdam fijenoord 5 kamer wonning
31 augustus 2015 12:32
ik woon zelf in rotterdamzuid wijk vreewijk dichtbij winkelboulevard beijerlandselaan het huis heeft 4 kamers
met voor en achtertuin.
voor meer informatie ben ik te bereiken op dit num: 06-87581183
Re: Ik Rotterdam zuid 4 À 5 kamer woning jij Rotterdam fijenoord 5 kamer wonning
08 september 2015 23:25
Ik woon ook in vreewijk waar naar ben je opzoek?
Re: Ik Rotterdam zuid 4 À 5 kamer woning jij Rotterdam fijenoord 5 kamer wonning
23 september 2015 09:30
ik heb een tijdje geleden op uw advertentie geregeerd en mijn telefoonnum bij gezet heeft nog interese in een wooning met 4kamers
en ook met ruime zolder met trap makkelijk om daar de was te doen en op hangen.
ik wacht op jou reaktie wan er zijn mensen die ook geintreseerd zijn in mijn woning.
Hallo ayoub
Ik heb 4 kamer woning in rotterdam west ik zou graag met je willen ruilen
GR farida
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: