Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar utrecht eengezinswoning!!! Ik naar rotterdam

Gepost door Priscilla 
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in utrecht(zuilen)
4kamer woning 3 slaapkamers een grote tuin achter en een tuin voor
Een nieuwe keuken badkamer en wc
Een grote zolder om spullem op te bergen
Huur is 554.00

Ik zoek zelf een minimaal 4 kamer woning in rotterdam
Huur tot 700.00 euro

Hoop dat er iemand is die woningruil wilt doen

Groetjes priscilla
Re: U naar utrecht eengezinswoning!!! Ik naar rotterdam
04 augustus 2015 19:47
Ik wil wel ruilen maar heb 3 kamer woning met tuin
als je een dakkapel maakt kan je van de zolder 2 slaapkamers maken
Re: U naar utrecht eengezinswoning!!! Ik naar rotterdam
08 augustus 2015 17:26
Hey zou graag met je willen ruilen woon in Rotterdam in een mansionette. 3 slaapkamers 1 is heel klein en een normale beneden ligt de grote kamer en een grote woonkamer daarnaast de keuken en wc.Boven licht de zolder en badkamer.De woning licht in een rustige buurt in Rotterdam Blijdorp makelijk bereikbaar met openbaarvervoer en auto wil je meer weten bel mij dan op deze nummer 0687081159.

Groeten,
Alcindo J.Correia
Re: U naar utrecht eengezinswoning!!! Ik naar rotterdam
10 augustus 2015 21:09
Hoi zou je na alpen aan den rijn willen
4 kamer woning met voor en kleine achter tuin 6 meter
Hallo hep een 4 kamer hoekhuis in Roosendaal Brabant zouw je ook daar naar toe willen
Hallo hep een 4 kamer hoekhuis in Roosendaal Brabant zouw je ook daar naar toe willen grootte achter tuin groote woonkamer
Hallo zou je ook naar capelle aan den Ijssel willen.
Ik heb een woning op 1e etage met 3 slaapkamers, is te klein omdat ik 3 kids heb.

Groetjes
Hallo ik heb een 3 kamerwoning met voor en achtertuin in Rotterdam zuid/vreeswijk met een zolder die gebruikt wordt als slaapkamer.
ik ben geïnteresseerd in u woning
Mocht u ook interesse hebben kunt u contact opnemen met 0650836021
Gr tati
Goedemorgen

Wij hebben een 4 kamer woning in Zwijndrecht dat ligt net naast Rotterdam. Woonkamer 45m 3 slaapkamers toilet beneden en boven. Een extra bergkamer boven een tuin. Vlakbij openbaarvervoer en uitvalsweg van a16 zodat u binnen 2 minuten op de snelweg bent. Scholen basis en middelbare scholen op loopafstand 5 minuten vlakbij overdekt winkelcentrum. Rustige buurt.huur €585 huursubsidie mogelijk.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik het graag van u.
Beste presilla
Ik heb begrepen dat je naar Rotterdam wilt verhuizen
Maar ik woon in overvecht een appartement nieuw en heb een leuk mooi huisje waar ik veel aan heb gedaan ik zou graag in zuilen willen wonen omdat me moeder er woont en m'n moeder is heel erg ziek en als er wat is moet ik altijd de kinderen inpakken en deen auto racen. Ik laat m'n nmr achter 0636346656meschien dat je wilt komen kijken bij mij thuis

Afzender hanan
Hoi
Ik reageer voor de advertentie
Ik woon in den haag wijk leyweg. Zou dat een optie kunnen zijn als je niks hebt gevonden in rotterdam?
Re: U naar utrecht eengezinswoning!!! Ik naar rotterdam
10 oktober 2016 15:18
5 kamer woning zaandam naar utrecht en maarssen centrum
620 €
Amsterdam
woningruil 5 kamer tussen woning grote tuin 4 slaapkamer boven omgeven winkels school vraagt /Maarssen centrum utrecht omgeven max huur 569 Kamer 5/6 woning passendewoning geen flat woning aub
Ik woon in den haag super leuk huisje leuke buurt hartje den haag heeft u interessen kunt u mij bellen op (06) 49 66 22 34
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: