Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving

Gepost door Natalia 
Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
02 augustus 2015 16:37
Hoi,

heb een mooi appartement 4e verdieping op de Oostelijke Handelskade in Amsterdam Oost. Het heeft 3 slaapkamers, ruime woonkamer met open keuken, washok, badkamer met douche, bad en twee wastafels. Bij elkaar 100 4m.
De woning is erg licht zit op een hoek met rondom ramen erg mooi. Het betreft een nieuwbouw woning uit +/- 2013. Achter ons het water waar je heerlijk langs kan wandelen en genieten van de bootjes en prachtige pakhuizen. Winkelcentrum Brazilie op 5 min loopafstand, veel restaurantjes etc. Niet ver van bushalte, tramhalte, 10 min fietsen van centraalstation, de stad, dappermarkt, winkelcentrum Oostpoort etc
Vrije sector 930.

Ben opzoek naar 4 kamer woning/ appartement, licht, liefst met buitenruimte, vlakbij openbaar vervoer, gratis parkeren. Sociaal/ vrije sector huur tot 600 a 700.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2015 20:49 door Natalia.
Beste Natalia,

Ik zelf woon op de C. van Eesterenlaan, het is een woning van 2 slaapkamers en een ruime woonkamer met een openkeuken en ruime balkon.
De balkon kijkt naar de cruiqiusweg.

Graag hoor ik van uw mocht u intresse heeft.

gr Morina
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
03 augustus 2015 20:49
Beste Morina,

bedankt voor je reactie. Je woont praktisch om de hoek! Ik ben echt opzoek naar minstens 3 slaapkamers en of gratis parkeerplaatesen of de mogelijkheid op een parkeervergunning.

Alsnog bedankt voor je interesse,

Natalia
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
04 augustus 2015 19:57
Hoi Natalia,

Enkhuizen, Haven stadje.
Kleine 3 kwartier reizen met de trein rechtstreeks naar Amsterdam, zonder overstappen (Hoorn/Zaandam/Amsterdam), wij huren een 5 kamer eengezinswoning, in de oude binnenstad, bouwjaar 1976, tuin zuiden, nette woning, huur 667 pm, nieuwe ketel, nieuwe badkamer met bad, hele huis net laminaat, gesloten keuken, gesloten trappen, gesloten hal met toilet. tweede verdieping 3 ruime slaapkamers, vaste trap naar zolder waar 4-de zeer ruime slaapkamer bevind. Trein, winkels scholen 5 min. loopafstand, veel leuke activiteiten in het stadje, terrasjes, restaurants, strand aan het IJsselmeer, Sprookjeswonderland, watersport activiteiten in Enkhuizen, in de stad veel grachtjes met doorvaarbaar water veel vaarplezier, ook naar omliggende dorpen, leuke fietsomgeving, kunst en cultuur, kleine festivalletjes, toerisme. Rustige buurt, kindvriendelijk, veel groen, veel ruimte, woon oppervlakte ongeveer 120m2 exclusief tuin, tuin is ongeveer 60 m2. Goed uitzicht, voor en achter groen uitzicht, je kijkt niet uit op andere woningen voor en achter niet.

Wij willen een nieuwe start maken in andere stad.

groetjes Anne-Marie

Ik hoor graag van je!

groetjes Anne-Marie



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2015 08:42 door annemariekruijt77.
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
05 augustus 2015 02:07
Hoi Natalia,

Ik woon in Amsterdam noord, Nesserton
Betreft een eengezinswoning met tuin gelegen aan het water.
4 slaapkamers en een ruime woonkamer.( vide)
Pal voor de deur kan je vrij parkeren.
Binnen 20 min op centraal station.

Laat mijn maar weten of je interesse hebt.

groetjes Laddy
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
08 augustus 2015 09:22
Beste Anne- Marie,

klinkt als mijn droomwoning, het probleem is alleen dat Enkhuizen toch net iets te ver weg ligt.

Veel succes met je zoektocht!
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
09 augustus 2015 14:52
ok, jammer, u ook succes verder!
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
09 augustus 2015 14:56
Zou je an alphen aan den rijn willen
4 kamer woning met voor en achter tuin
gaat wel om een driehoeks ruil dan
Hallo Natalia,

Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder in Ouderkerk aan de Amstel. Voortuintje, achtertuin op het zuidwesten, stenen schuur en gratis parkeren :-)

Ik hoor graag van je of je interesse hebt.

Vriendelijke groet,

Sanneke
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
16 augustus 2015 12:55
Hoi,

Ik wil graag weten wat de huur van uw woning is, want ik heb 4 kamer woning in Uithoorn en daar is gratis parkeren en rustig buurt. Uithoorn lijkt ver maar dat is niet zo het ligt tussen Amstelveen en Aalsmeer en dichtbij Amsterdam, een uur rijden met de auto.

Ik hoop dat mij een antwoord geeft, dank u wel.

Met vriendelijke groet,

Airien
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
17 augustus 2015 10:25
aangeboden een ruime 4k eengezinswoning met ruime kamers, zolder, berging, voor en achter tuin.
gelegen in een kindvriendelijke woonwijk en nabij winkels en ov.
de woning staat ook op woningruil . nl advertentie nummer 377711

bij interesse kunt u ook bellen naar 0634188466.

groeten

shanty
Hoi,
Ik heb een mooie 4 kamerwoning in amsterdam noord nieuwendam op 1 hoog netjes mooi en alles in de buurt en gratis parkeren
Als je interessen hebt hoor ik het graag van je email me dan.
Hi Natali,ik woon in Hoofddorp,eengezienswoninig met 3 slaap kamers een grote zolder kamaer.alles je interse hebt mail me.
grtjes.
Re: Woningruil van Amsterdam naar A'dam en omgeving
19 september 2015 17:55
Hallo Natalia,

Ik heb wel interesse maar zie nergens de huurprijs staan. Kun je me die mailen.

Mvg Jeroen

jvandercingel@gmail.com

Mijn woning kun je vinden via de link hieronder.

[www.wisselstart.nl]
Als het een sociale huurwoning betreft ben ik ook wel geïnteresseerd. Ik heb ruime eengezinswoning in Nieuw-Vennep, ideaal voor kinderen.
Beste laddy,

Ik bied een ruim 3/4 kamer appartement aan op het knsm eiland Aan.
Met Uitzicht op het water. De woning is goed onderhouden. Rustige straat. Huur bedraagt momenteel 600 euro het is mogelijk dat de huur omhoog gaat
Na ruil. Mocht iemand nog interesse hebben dan hoor ik het graag

Ik ben op zoek naar iets groters nesserton spreekt me ook aan.
Een andere stad is ook een optie

Groeten roos
beste laddy,

ben je geintrreseerd in een 4 kamer woning in de buurt van het waterlandplein? zolder, box 2 balkons, gratis parkeren voor de deur. klein winkelcentrum in de buurt
meerdere scholen in de buurt
ivm gezondheidsklachten wil ik laag wonen

ik hoor het graag
met vriendelijke groet
sara
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: