Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsteldorp (Manenburgstraat)

Gepost door Vleermuis 
Amsteldorp (Manenburgstraat)
02 augustus 2015 14:19
Hallo

Mijn zus woont momenteel op de Manenburgstraat in het Amsteldorp vlakbij de Amstelstation.

3 kamers waarvan 2 slaapkamers.
Begane grond met tuin.

Rustig gebied en toch midden in Amsterdam

Zou graag in de omgeving van de Dappermarkt willen verhuizen of elders in Amsterdam Oost (liefst indische buurt of zeeburg)
Re: Amsteldorp (Manenburgstraat)
02 augustus 2015 16:02
HOi,

mag ik vragen wat de huur bedraagt en wat je zus bereid is te betalen aan huur?

Ik heb zelf een appartement in Amsterdam oost, Oostelijke Handelskade. 4 kamers, waarvan 3 slaapkamer, grote badkamer met douch en bad, open keuken en kleine berging voor wachmachine etc. (100 4m) Fantasctische buurt, vlakbij winkelcentrum Brazilie, 10 min fietsen van centraal het centrum, leuke terrasjes/ restaurantjes op loopafstand en aan het water. Enige nadeel geen buitenruimte, wel heel veel licht in huis, enorme raampartijen. Huur ongeveer 900 euro.

Ik heb net een kleintje gekregen en ben op zoek naar een rustige buurt en wat lagere huur.

Ik hoor het graag van jullie,

Natalia
Re: Amsteldorp (Manenburgstraat)
02 augustus 2015 16:15
ik zal het haar vragen maar ik denk dat dit veel te duur is voor haar... zij krijgt wel huursubsidie alleen denk ik dat dit nog niet toereikend zal zijn, hoe dan ook zal het haar vragen smiling smiley

bedankt voor de reactie spinning smiley sticking its tongue out
Re: Amsteldorp (Manenburgstraat)
10 augustus 2015 20:41
Hee,
Zelf woon ik in een Tweekamerappartement +/- 50 m2 Hartje Amsterdam. ( west- Frederik Hendrik buurt)
Tweede etage, Zolderberging, c.v., open keuken, balkonnetje kijkt uit op binnentuin.
Nabij winkels, groot park, zwembad, sportschool (westerpark) centrum, bus/tram haltes.
Huur bedraagt 450,00 (huurtoeslag mogelijk)
Mocht u interesse hebben dan hoor ik het graag.

Mvg.
A. Kerstens

anja_kerstens @hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: