Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van etage woning in Amsterdam naar een eengezinswoning in de omgeving van Amsterdam!

Gepost door Nora00 
Van etage woning in Amsterdam naar een eengezinswoning in de omgeving van Amsterdam!
02 augustus 2015 01:20
Aangeboden een ruime 4 kamer etagewoning op de 1e verdieping met balkon, cv, en een box. De woning is in Amsterdam Noord nabij het Centraal Station met een woonoppervlakte van 75m2. In de buurt zijn winkels, scholen, openbare vervoer, veel parkeergelegenheid en het is een kindvriendelijke buurt.

Ik zoek een eengezinswoning in de buurt van Amsterdam( Zaandam, Purmerend, Hoofddorp). Ik wil graag een woning met minimaal 4 kamers. Graag ruime slaapkamers en minimaal een woonoppervlakte van 75m2 in totaal.
Re: Van etage woning in Amsterdam naar een eengezinswoning in de omgeving van Amsterdam!
04 augustus 2015 20:12
Enkhuizen, kleine 3 kwartier reizen met trein rechtstreeks naar Amsterdam (Hoorn/Zaandam/Amsterdam), 5 kamer eengezinswoning, tuin zuiden, nette woning, huur 667 pm, nieuwe ketel, nieuwe badkamer met bad, hele huis net laminaat, gesloten keuken, gesloten trappen, gesloten hal met toilet. tweede verdieping 3 slaapkamers, vaste trap naar zolder waar 4-de slaapkamer bevind. Trein, winkels scholen 5 min. loopafstand, veel leuke activiteiten en uitgaansleven, terrasjes, restaurants, strand aan het IJsselmeer, watersport activiteiten in Enkhuizen, kunst en cultuur, toerisme. Rustige buurt, veel groen, veel ruimte.


groetjes Anne-Marie
Re: Van etage woning in Amsterdam naar een eengezinswoning in de omgeving van Amsterdam!
20 september 2015 20:11
Hallo, ik heb 3 kamers woning in Amsterdam weest
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: