Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik naar Amsterdam, u naar Haarlem

Gepost door tess 
Hallo lieve woningzoekers!

Ik bied aan in het prachtige Haarlem:
Etagewoning / Bovenwoning
Etage:4e verdieping -
Aantal kamers:3
Waarvan slaapkamers:2
Woonoppervlak:85-90 m2
Huur:€ 638,- Sociaal
Verhuurder :Ymere

Beschrijving:

De woning is +/- 85 m2 en heeft een woonkamer met luxe raampartijen waardoor de zon lekker binnenschijnt. De keuken heeft een vaatwasser en Smeg fornuis met oven. Vanuit de grote gang kom je als eerste bij de grootste slaapkamer ( ongeveer 30m2) waar de zon opkomt om je zachtjes wakker te maken, dan heb je nog een extra slaapkamer (ongeveer 15m2), een zeer ruime badkamer met 2 persoons ligbad, een ruim washok en de toillet. Dan heb je ook nog een groot balkon (ongeveer 12m2). En een aparte ruime berging en alsof bovenstaande niet genoeg is krijg je er ook een luxe ondergrondse garage met eigen parkeerplek bij (zit in de huurprijs inbegrepen), overigens is het overal vrij parkeren dus een overbodige maar leuke luxe. Uiteraard heeft dit droomhuis ook een lift. Het huis is slechts 10 min van het strand en 5 min van het bos maar mijn hart ligt in Amsterdam. Ik ben de eerste bewoner en woon er nu 2 jaar. Bushalte op 30 seconden lopen, winkelcentrum 3 min lopen. De waterprijs zit in de huur inbegrepen

Wat zoek ik:

Een etagewoning in amsterdam oud west, oud zuid, zuid, oost. Binnen de ring dus.


Mijn advertentienummer op woningruil is 390626.
Mijn email is tess@royalbookings.nl
heeft u ook intress in zuid oost ik heb namelijk een woning van 2 kamers ? groetjes
Re: Ik naar Amsterdam, u naar Haarlem
10 augustus 2015 20:45
Hee,

Zelf woon ik in een Tweekamerappartement +/- 50 m2 Hartje Amsterdam. ( west- Frederik Hendrik buurt)
Tweede etage, Zolderberging, c.v., open keuken, balkonnetje kijkt uit op binnentuin.
Nabij winkels, groot park, zwembad, sportschool (westerpark) centrum, bus/tram haltes.
Mocht u geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag.

Mvg,

A. Kerstens
anja_kerstens@hotmail.com
Hoi L.s.,
Het is een knusse 2kamer benedenwoning met een voortuintje met berging waar een scooter en 2 fietsen in passen. De achtertuin is 25 m2 met de hele dag zon, na ruil sociale huur 525, Rustig buurt en veel groen en een groot park met een tennisveld gratis tennis en bussen,tram en metro vijf min. van de ring A10 in Slotenmeer nieuw west in A'dam.

Of een driehoekruil in de Rozenstraat,achter de Rozengracht in Jordaan/centrum in A.dam. Het een 3kamer woning op 1hg, maar de derde kamer is op 3hg. Huur zo 500,,Gezellig buurt binnen de ring.

Op Facebook magret Brommet kan je een pb sturen.
Groetjes Anita
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: