Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp

Gepost door asha 
beste warda,ik woon eengezienswonin met 4 slaapkammers in hoofddorp alles u wilt neemt u mij contact, grtjes.
Goedeavond ik woon zelf in witte dorp Rotterdam

Groetjes romana
Hallo ik woon zelf in witte dorp en een achter tuin voor meer informatie
Hoor ik het graag


Groetjes romana
hallo bellen is beter mijne nummer is 0687714083
Hoi asha
Ik woon in gouda dus niet zo ver van amsterdam en ligt in het centraak van utrecht amsterdam den haag rotterdam ik woon in een flat met 2 slaapkamer grote tuin 2 balkons en alles is in loopafstand grote en kleine centrum station gemeente 5 min loopafstand als u interrese heeft kunt mij gerust bellen 0687502336

asha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ons huis:
> De huurprijs 648 euro is inclusief servicekosten.
> Benedenwoning met 3 slaapkamers, grote tuin,
> centrale verwarming, balkon en berging in het
> gezellige, kindvriendelijke en groene Nieuw-West.
> Rustige buurt met winkels, scholen en ziekenhuis
> op loop en fietsafstand. Dichtbij gelegen is
> Station Sloterdijk waardoor u binnen 5 minuten in
> hartje Amsterdam kunt zijn. De reden dat wij
> willen verhuizen is niet de buurt of de omgeving.
> Wij willen graag veel ruimer wonen en buiten
> Amsterdam.
>
>
> Wij zoeken:
>
> Een eensgezinswoning met 4 slaapkamers (of 3
> slaapkamers met een ruime zolder die als
> slaapkamer fungeert), bad (hoeft niet perse),
> grote tuin en schuur. Het moet een rustige en
> gezellige buurt zijn. Maximaal 2 uur vanaf
> Amsterdam met openbaar vervoer (trein) ivm met
> school oudste kind. Huurprijs max. rond 650.
>
> Aub niet reageren als u in Amsterdam woont.
ik bied eengeziens woning met 4 slaapkamers alles u geintresseerd dan stuur mij een email, gr.
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
31 mei 2016 06:55
5 kamer tussenwoning in Hoorn wat?
Hoi asha, is alkmaar iets voor jullie?
is brielle een mogeliljkheid?
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
17 juni 2016 00:20
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin /
Geachte heer/mevrouw,

Zou u eventueel ook binnen Leiden willen ruilen?

Mvg
asha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ons huis:
> De huurprijs 648 euro is inclusief servicekosten.
> Benedenwoning met 3 slaapkamers, grote tuin,
> centrale verwarming, balkon en berging in het
> gezellige, kindvriendelijke en groene Nieuw-West.
> Rustige buurt met winkels, scholen en ziekenhuis
> op loop en fietsafstand. Dichtbij gelegen is
> Station Sloterdijk waardoor u binnen 5 minuten in
> hartje Amsterdam kunt zijn. De reden dat wij
> willen verhuizen is niet de buurt of de omgeving.
> Wij willen graag veel ruimer wonen en buiten
> Amsterdam.
>
>
> Wij zoeken:
>
> Een eensgezinswoning met 4 slaapkamers (of 3
> slaapkamers met een ruime zolder die als
> slaapkamer fungeert), bad (hoeft niet perse),
> grote tuin en schuur. Het moet een rustige en
> gezellige buurt zijn. Maximaal 2 uur vanaf
> Amsterdam met openbaar vervoer (trein) ivm met
> school oudste kind. Huurprijs max. rond 650.
>
> Aub niet reageren als u in Amsterdam woont.


Graag wil ik duidelijk maken dat geintereseert ben in uw woning.

Ik heb uw advertentie gelezen en ik zag dat u een woning zoek oo een ruistige stad of en dorp. Mijn woning is in Dronten 50 minuten rijden van Amsterdam.
Het is een ruime woning 1 woonkamer en 5 slaapkamers & ruime voortuin en achteruin. Het is een hoekwoning waar je je auto eventueel je auto kan zetten. Superleuke buurt en uiteraard hele aardige buren.
Graag wil ik telefonisch contact met u voor eventueel om details te bespreken en foto's van mij woning.


Grote keuken 2 WC
Nieuwe buiten isolatie
Deuren nieuw
Nieuwe bad kamer
dubbel glas.
nieuwe keuke
grote zolder
grote tuin.
5 splaapkamers.
tuinvoor en achter
mooi fruit bomen zo als appel, ruimen druiven waalnoot.
130m2
586 € kalehuur.
gratis parkeergelegenheid. heel dichtbij voor de woning.



Hoekwoning.
Heel aardigeburen.
Heel ruistige buurt. (niet druk)

Dit was als laatst aanvullende informatie.

Graag hoor ik het van u, Als het ook niet door gat wil ik toch graag van u weten.

Mijn telefoonnummer is 0653702344

met vriendelijke groet,

Ismail
Wij willen graag naar amsterdam verhuizen. Onze woning licht in Dronten 5 slaapkamers + woonkamer 2 wc grote dusch.
2x tuin een is heel groot hoek woning ik heb nog heel veel dingen te zeggen ik wil dat graag telefonish met je spreken.

Ik hoor het van je nog.

0653702344

mvg. Ismail
Ik heb een leuk eengezinswoning met drie ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij. Echt ideaal!
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Mvg,
Agnes
Ik heb een leuk eengezinswoning met drie ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij. Echt ideaal! Het is hier fijn wonen maar mijn fam woont in Amsterdam dus zou graag die kant op willen.
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Mvg,
Agnes
Ik heb een leuk eengezinswoning met drie ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij. Echt ideaal! Het is hier fijn wonen maar mijn fam woont in Amsterdam dus zou graag die kant op willen.
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Groetjes Agnes
Beste, Ik heb interesse in u woning! zelf heb ik een eengezinswoning met 3 ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij. Echt ideaal! Het is hier fijn wonen maar mijn fam woont in Amsterdam dus zou graag die kant op willen.
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Groetjes Agnes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: