Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp

Gepost door asha 
U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
25 juli 2015 17:03
Ons huis:
De huurprijs 648 euro is inclusief servicekosten.
Benedenwoning met 3 slaapkamers, grote tuin, centrale verwarming, balkon en berging in het gezellige, kindvriendelijke en groene Nieuw-West. Rustige buurt met winkels, scholen en ziekenhuis op loop en fietsafstand. Dichtbij gelegen is Station Sloterdijk waardoor u binnen 5 minuten in hartje Amsterdam kunt zijn. De reden dat wij willen verhuizen is niet de buurt of de omgeving. Wij willen graag veel ruimer wonen en buiten Amsterdam.


Wij zoeken:

Een eensgezinswoning met 4 slaapkamers (of 3 slaapkamers met een ruime zolder die als slaapkamer fungeert), bad (hoeft niet perse), grote tuin en schuur. Het moet een rustige en gezellige buurt zijn. Maximaal 2 uur vanaf Amsterdam met openbaar vervoer (trein) ivm met school oudste kind. Huurprijs max. rond 650.

Aub niet reageren als u in Amsterdam woont.
geachte mevrouw ik woon zelf in nieuw-vennep heb een eengezins woning met 3slaapkamers en 1 groote zolder en woon in een rustige dorp heb een achtertuin en het huur is 655 en met huurstoeslag betaal je wat minder ik heb interesse in u woning heeft u 3 slaapkamers en 1 zolder . mijn telefoonnummer is0641672501 .
Geachte meneer ,mevrouw. Wij wonen in het mooie dorp Zeddam op ongeveer 20 kilometer van Arnhem in een ruim nieuwbouw huis van ongeveer 135m3 meter met een hele grote tuin van 13 meter lang.De woning is heel energie zuinig en voorzien van zonnepanelen. De energie nota is bij ons 68 euro voor gas en elektra. De woning heeft 3 slaapkamer met een zeer grote zolder. De huur is 730 euro incl. Kunt u ons vertellen waar u in Amsterdam woont?
met vrd groet H
Geachte mevrouw,

Ik woon in een rustige omgeving in Oosterhout Noord-Brabant. winkelcentrum is ongeveer 10 min. op loopafstand. Gemeente en supermarkten liggen ook erg dichtbij de woning. Goed te bereiken met openbaar vervoer. van hier naar Amsterdam is ongeveer 2uur reizen met openbaar vervoer.

Het is een rijtjeshuis, een mooi grote achtertuin en schuur. En 3 slaapkamers. Huurprijs is €530,-
Hoi,
Zelf woon ik in Den Bosch, op loopafstand van het centrum / centraal station. Den Bosch staat er bekend om dat het rustiek en mooi is.
Er hangt een bourgoundisch sfeertje en het weer is vaak ook een paar graden warmer en mooier dan in Noord-Holland.
Ik woon in een ruim, licht tussenwoning met een grote woonkamer, keuken, bijkeuken en een box. Ook is er een tuin aanwezig met zon die schijnt in de woonkamer.
Boven zijn er twee kamers waarvan de grootste gesplitst kan worden in twee kamertjes.

Ik lees het graag tegemoet als er interesse is.
Groetjes, Perwin
emailvoor@perwin.nl
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
04 augustus 2015 20:13
Enkhuizen, Haven stadje.
Kleine 3 kwartier reizen met de trein rechtstreeks naar Amsterdam, zonder overstappen (Hoorn/Zaandam/Amsterdam), wij huren een 5 kamer eengezinswoning, in de oude binnenstad, bouwjaar 1976, tuin zuiden, nette woning, huur 667 pm, nieuwe ketel, nieuwe badkamer met bad, hele huis net laminaat, gesloten keuken, gesloten trappen, gesloten hal met toilet. tweede verdieping 3 ruime slaapkamers, vaste trap naar zolder waar 4-de zeer ruime slaapkamer bevind. Trein, winkels scholen 5 min. loopafstand, veel leuke activiteiten in het stadje, terrasjes, restaurants, strand aan het IJsselmeer, Sprookjeswonderland, watersport activiteiten in Enkhuizen, in de stad veel grachtjes met doorvaarbaar water veel vaarplezier, ook naar omliggende dorpen, leuke fietsomgeving, kunst en cultuur, kleine festivalletjes, toerisme. Rustige buurt, kindvriendelijk, veel groen, veel ruimte, woon oppervlakte ongeveer 120m2 exclusief tuin, tuin is ongeveer 60 m2. Goed uitzicht, voor en achter groen uitzicht, je kijkt niet uit op andere woningen voor en achter niet.


Hoe groot is uw huis? Is alles gelijkvloers? Open keuken? Tuindeuren? Badkamer met bad? Hoe groot is uw tuin ongeveer, zuid ??

groetjes Anne-Marie



10 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2015 08:38 door annemariekruijt77.
En toen was het stil.
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
13 augustus 2015 21:07
Hallo!!

Ik ben samen met mijn dochter opzoek naar een woning in Amsterdam
Wij wonen nu zelf in Emmeloord waar ik een ruime 3 kamer appartement heb.
2 zeer royale slaapkamers die je eventueel zou kunnen verbouwen zodat het er vier zijn.
Ik ga zelf ieder weekend met het ov naar Amsterdam en ben dan ongeveer een uurtje onderweg.

Wij wonen op de eerste verdieping hebben een lift maar ook een trap natuurlijk.
winkels voor de deur en het centrum goed te belopen of per fiets te bereiken.
goede scholen en veel groenvoorziening
mocht u intresse hebben hoor ik dat graag.

mvg Jolanda Mulder
Wij zelf wonen in een 4 kamer eengezinswoning. De woning is een hoekwoning met een tuin van 13 x 8 meter tuin op het zuiden.
Deze woning zelf is gebouwd in 2012.
Heeft 3 slaapkamers en een zolder om een 4e slaapkamer te kunnen maken.

Is dit een optie?
hallo ik heb eengezinegenwoning met 4 slaapkamers en woonkamer deichte keuken achter teun voor iegeparkeerplaats in lelystad tel 0686437102 groete h.f
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
15 augustus 2015 23:18
Ik kan u meer info sturen als u dit wilt?
Heeft u al iemand gevonden?
eengezinswoning hoofddorp.heb je nog geen de goede wonining,mischien ,heb wat je zoekt,neem mij contact aub.
hallo ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik heb een woning in amsterdam noord 3 kamers benedenhoekwoning de huur is 560 pm wie weet mischien kunnen wij ruilen?
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
14 september 2015 16:01
Hoi, Heeft u interesse in Helden, Limburg?
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
14 september 2015 16:01
lavdije Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik
> heb een woning in amsterdam noord 3 kamers
> benedenhoekwoning de huur is 560 pm wie weet
> mischien kunnen wij ruilen?


Hoi, Heeft u interesse in Helden, Limburg?
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
14 september 2015 16:02
kiza Schreef:
-------------------------------------------------------
> eengezinswoning hoofddorp.heb je nog geen de
> goede wonining,mischien ,heb wat je zoekt,neem
> mij contact aub.


Hoi, Heeft u interesse in Helden, Limburg?
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
16 september 2015 09:15
Hoi, Heeft u interesse in Roelofarendsveen
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
07 oktober 2015 15:36
Goedemiddag, ik wil graag met u ruilen. Ik woon in Saendelft (zaanstad) 15 min van adam vandaan in een eengezinswoning van 140 m2., 3 verdiepingen. Het huis is uit 2005 ik ben de 1e bewoner. Beneden verdieping huiskamer open keuken toilet en een tuin van 11 meter diep en 4/5 meter breed. Op de 1e verdieping heb ik 3 slaapkamers en een badkamer met toilet douche en appart daarvan een bad. Op de 2e verdieping is een zolder over de gehele lengte van het huis deze (kan) wordt gebruikt als slaapkamer, er zijn dus al 4 slaapkamers. Er is via de woningbouw de optie om op zolder een dakkapel te laten plaatsen, dan gaat de huur 40€ omhoog en zou je met heel veel gemak 2 hele ruime kamers kunnen maken. Het is een sociale huurwoning dus huursubsidie mogelijk. Ik woon 10 min van castricum strand , 10 min van zaandam centrum en 15 min van purmerend vandaan. Je bent met 7 min lopen bij het station en die zet je met 15 min op adam centraal station. In de wijk zijn scholen winkelcentrum en gezondheidscentrum. Het is een super kindvrienlijke buurt. Als je intersse hebt kan je me bellen om te komen kijken
06-499 30 354
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
07 oktober 2015 16:07
Wordt er uberhaupt nog gereageerd in deze advertentie?
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
27 november 2015 20:11
Wilt u Amsterdam Zuid, 3 slaapkamers, 2e verdieping?

annemariekruijt77 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Enkhuizen, Haven stadje.
> Kleine 3 kwartier reizen met de trein rechtstreeks
> naar Amsterdam, zonder overstappen
> (Hoorn/Zaandam/Amsterdam), wij huren een 5 kamer
> eengezinswoning, in de oude binnenstad, bouwjaar
> 1976, tuin zuiden, nette woning, huur 667 pm,
> nieuwe ketel, nieuwe badkamer met bad, hele huis
> net laminaat, gesloten keuken, gesloten trappen,
> gesloten hal met toilet. tweede verdieping 3 ruime
> slaapkamers, vaste trap naar zolder waar 4-de zeer
> ruime slaapkamer bevind. Trein, winkels scholen 5
> min. loopafstand, veel leuke activiteiten in het
> stadje, terrasjes, restaurants, strand aan het
> IJsselmeer, Sprookjeswonderland, watersport
> activiteiten in Enkhuizen, in de stad veel
> grachtjes met doorvaarbaar water veel vaarplezier,
> ook naar omliggende dorpen, leuke fietsomgeving,
> kunst en cultuur, kleine festivalletjes, toerisme.
> Rustige buurt, kindvriendelijk, veel groen, veel
> ruimte, woon oppervlakte ongeveer 120m2 exclusief
> tuin, tuin is ongeveer 60 m2. Goed uitzicht, voor
> en achter groen uitzicht, je kijkt niet uit op
> andere woningen voor en achter niet.
>
>
> Hoe groot is uw huis? Is alles gelijkvloers? Open
> keuken? Tuindeuren? Badkamer met bad? Hoe groot is
> uw tuin ongeveer, zuid ??
>
> groetjes Anne-Marie
Ik heb een woning in kudelstaart gemeente aalsmeer heb je interesse bel mij 0638395120
Hallo ik heb een woning in andijk met 3 slaapkamer en groot woonkamer en groot achtertuin 'en voortuin en zolder ales kamers heb fungeert als heb je intereste contact rosmeeri99@hotmail.com
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
26 december 2015 08:57
asha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ons huis:
> De huurprijs 648 euro is inclusief servicekosten.
> Benedenwoning met 3 slaapkamers, grote tuin,
> centrale verwarming, balkon en berging in het
> gezellige, kindvriendelijke en groene Nieuw-West.
> Rustige buurt met winkels, scholen en ziekenhuis
> op loop en fietsafstand. Dichtbij gelegen is
> Station Sloterdijk waardoor u binnen 5 minuten in
> hartje Amsterdam kunt zijn. De reden dat wij
> willen verhuizen is niet de buurt of de omgeving.
> Wij willen graag veel ruimer wonen en buiten
> Amsterdam.
>
>
> Wij zoeken:
>
> Een eensgezinswoning met 4 slaapkamers (of 3
> slaapkamers met een ruime zolder die als
> slaapkamer fungeert), bad (hoeft niet perse),
> grote tuin en schuur. Het moet een rustige en
> gezellige buurt zijn. Maximaal 2 uur vanaf
> Amsterdam met openbaar vervoer (trein) ivm met
> school oudste kind. Huurprijs max. rond 650.
>
> Aub niet reageren als u in Amsterdam woont.

5 kamer woning Zaandam woonhuis grote woning huur 614
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
06 januari 2016 15:00
breda? nieuwbouw 3 kamer appartement
Geachte heer mevrouw,

Bent u nog opzoek naar woning buiten Amsterdam? Ik zelf woon in leiden is heel rustig hier,heb een 4 km woning met grote tuin . Kindvriendelijk buurt, scholen in de buurt supermarkt centrum ,bussen . Ik wil heel graag terug naar mijn geboorte plaats Amsterdam. Graag hoor ik van u of u nog opzoek bent.

Mvg
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
14 januari 2016 21:51
Geachte mevrouw meneer

Inmiddels heb ik uw advertentie gezien. Ik ben geïnteresseerd in uw advertentie.
Ik woon in eengezinswoning in Arnhem met 4 slaapkamers een ruime woonkamer
Als interesse zijn dan hoor ik het heel graag
Mijn gsm nummer is 06-48163298



Vg
MZ
Re: U naar Amsterdam, wij naar kleine stad of dorp
07 maart 2016 11:24
Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s plattegronden google maps ereprijsweg 17 1508ct zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette woonomgeving Deze jaren 60 woning is gelegen aan een plantsoen in de woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH

aangeboden in volledig eigendom Kom snel langs voor een bezichtiging Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers badkamer met douche en wastafel In de achtertuin
staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013

ik zoek wonen beneden woning amsterdam sloterdijk geuzenveld west g meil eylulsuna@live.nl tel 0687132308
Heb een woning in Veenendaal.
3slaapkamers ''alle kamers zelfde verdieping als toilet''
huur: 530,-
berging
flatgallerij met lift etc.
geaardestopcontacten in de keuken (5) & in de gang (2)
dikke wanden ? In mijn woning heb je geen last van overlast of geluid. Je hoort je buren niet.


Vlakbij centrum 5 min lopen en je bent in het Centrum van Veenendaal.
#Parkeergelegenheid voor de deur.
#kindervriendelijk buurt.
#2 basisscholen voor de deur. Kinderopvang ook voor de deur.
#Park 3 minuten loopafstand.
#4 middelbarescholen in de buurt (2 van ze zijn 5 minuten fietsafstand).
#3 NS-stations waarvan ( 2 zijn 4 a 7 minuten fietsafstand & 1 is 10 a 15min fietsafstand).
#Openbare bibliotheek '5min fietsafstand'.
#1 hogeschool 'roc A12' in Veenendaal die is 5 minuten fietsafstand.
#Zwembad de Vallei '5min fietsafstand'.
#9 voetbal verenigingen
#6 kickboks verenigingen.
#en ga maar zo door... ..

Het is een GERENOVEERD WONING, FLATGEBOUW EN BUURT

telnummer: 0624408959
geachte mevrouw/ meneer
ik heb eengezingswoning met 3 slaapkamer
voor en achtertuin
schuur o
2 wc's
voor meer info kan je me mailen
warda_b@hotmail.nl
groet warda
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: