Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

4/5kmr woning in amsterdam oost

Gepost door Merel 
4/5kmr woning in amsterdam oost
22 juli 2015 10:07
Hoi heb ruime 4/5 kmr woning in amsterdam oost,,1ste etage,, eigen ingang,,hoekwoning,,hele dag daglicht,,groot keuken,,ruime slaapkamers,,aparte washok,,vaste trap naar boven,,betreft een maisonette woning,,woning is kant en klaar zo betreedbaar,,huur 600,,en blijft sociale huurwoning bij ruil,, zelf zoek ik 4 kmr woning mag meer niet minder ivm 3 kids,, alleen in nieuw west slotermeer,,slotervaart,,osdorp en geuzenveld,,tot 2de etage boven dat graag met lift,,en natuurlijk ook sociaal huurwoning bij ruil,, aub niet reageren als u niet voldoet aan mijn wensen en graag serieuze kandidaten,, u kunt me bereiken op deze nummer 0615949560 mvg merel



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/07/2015 10:09 door Merel.
Re: 4/5kmr woning in amsterdam oost
22 juli 2015 13:18
sorry ik was te snel met lezen een foutje

groetjes Airien



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/07/2015 13:21 door hebbes.
Hoi!
Ik heb uw advertentie op woningruil gezien.
Woonoppervlak: 75m2
Stadsdeel/wijk: Niew-West (Amsterdam)
Etage: 1e verdieping
Huur: € 475,-
3 kamerwoning in Osdorp met 2 balkons. Er is een box
Ik woon in Osdorpplein, drie kamers huis, met goed uitzicht op de natuur in de buurt van het Stadspark-Osdorp en Hoekens rivier, met ongeveer 5 minuten afstand van de Osdorp Shopping Mall en minder dan twee minuten van de tram / bushalte.
Voor meer info. kun je mijn advertentie op www.@#$%& zoeken met dit nummer: 386248
Ik wacht op uw reactie
dank u wel
Re: 4/5kmr woning in amsterdam oost
23 juli 2015 09:01
Hoi mag ik vanavond rond 5/6 uur komen kijken mvg merel
Hallo. Ik heb 4 kamers met tuin in nieuw west . Ik wel ruilen met iemand will woon in nieuw west . Meer info kan je bellen of sms of email
ik hoor van u .Gr said
Hoi merel
Ik heb een 4 kamer woning drie slaapkamer een woonkamer
Een hele ruime berging een gang/hal die ruim is een keuken aan het balkon voor en achter een balkon
Zonnige woning met mooi uitzicht op de 4e etage
Ik zou graag woningruil wille doen
U kunt me berichten bij interesse
Mvg robert
Ahlo neem contact met me
Op dit nummer 0650828576
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: