Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Leuke kleine woning 1e verdieping in Amsterdam naar groter binnen en buiten Amsterdam

Gepost door Nikitha 
Leuke kleine woning 1e verdieping in Amsterdam naar groter binnen en buiten Amsterdam
22 juli 2015 01:53
In Amsterdam Bos en Lommer, precies op de grens van de Baarsjes heb ik een superleuke en nette sociale huurwoning die in 2009 is gerenoveerd is. Deze woning is 50m2 en heeft een ruim balkon. Alles is goed bereikbaar, parkeerplaats voor de deur en de Ringweg en tram 12 en 14 stoppen voor de deur. Op loopafstand heb je nog een aantal bussen die rijden. Je bent binnen 20 min met de tram in het Centrum of in Zuid, m.a.w. goed bereikbaar en centraal gelegen. Deze woning heeft 1 slaapkamer, bad en toilet zijn in 1 ruimte. Ruime keuken, ruim balkon en ruime woonkamer. De slaapkamer en de badkamer zijn de kleinste ruimtes in de woning. We slapen nu met zn 4en in de slaapkamer (2 volw., 1 kind van 4 en 1 baby van 2 maanden) en dat wordt nu toch echt te krap. We willen eigenlijk niet weg want de huur is laag (457 euro) en de kosten voor energie en water zijn laag, maar de ruimte wordt echt te klein voor de kids.
Wij zouden dus graag groter willen wonen en maakt niet zoveel uit waar. Om een indicatie te geven zijn we bereid om buiten Amsterdam te wonen binnen een straal van 50km.

Je kan me mailen voor meer vragen op msflynika@gmail.com
Re: Leuke kleine woning 1e verdieping in Amsterdam naar groter binnen en buiten Amsterdam
22 juli 2015 10:52
wat woort woning heb jij is dat baganegrooent of in flat woning heb jij ook tuin eigen ik he 5 kamer woning zaandam
Hallo!

Ik ben zeer geintresseerd in uw woning. Zelf woon in (helaas niet binnen 50km) in Emmeloord.
de voordelen hier zijn veel groen, kindvriendelijk goede scholen en alles op loopafstand.
de huur bedraagd hier 575,-

graag hoor ik van u.
mvg Jolanda Mulder
hallo
hoeveel kamer heft u ik heb 3 kamers in noord bij groot winkell centrum
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: