Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AANGEBODEN 4 KAMER WOONHUIS MET GROTE TUIN KROMMENIE (ZAANSTAD) gevraagd: 3 a 4 kamerwoning liefst beneden of woonhuis in AMSTERDAM oost eilanden, noord of zuid

Gepost door Maria65 
Krommenie 20 minuten van Amsterdam. Bus om de hoek, trein 10 minuten loopafstand.
Mooie groene wijk, kindvriendelijk.

4 kamer woonhuis 50-75 m2 met grote tuin voor en achter, ligbad, CV, vriendelijke buren.
Beneden ligt net laminaat. Keuken is helemaal opgeknapt. Houtwerk binnen 1 jaar geleden wit geschilderd.

Huur 600 euro


Gevraagd 3 a 4 kamerwoning (of woonhuis) in AMSTERDAM oost, eilanden Java, KNSM, Zeeburg,Watergraafsmeer, Noord Nieuwendam, DIEMEN
liefst beneden. Max huur 600 euro


Ik wil terug naar Amsterdam in verband met familieomstandigheden.


Interesse of wilt u meer weten, mail lapecheusepr@gmail.com
Op de site van wisselstart.nl zag ik uw advertentie staan. Ik bied u een etagewoning in Amsterdam- Noord. Een 4 -kamer woning met een woonoppervlakte van 75m2(3 slaapkamers). Het huis is vlakbij de pont en ligt 5 minuten van het Centraal Station. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Nora
hai Nora,

Bedankt voor je reactie. Ik wil graag in Nieuwendam wonen dus helaas.

groetjes,
Ik woon in oud-zuid rieveren buurt ik heb 3 kamerwoning op 2hoog .
Mocht u geïnteresseerd zijn kun u telefonisch contact met mij opnemen 0611433405
Grt loulou
Goed dag
Ik woon in zaandam zuid heeft u interssant
Woon in amsterdam noord waterlandpleon intresse
misschien kunt u mij even emailen met meer bijzonderheden over straat, etage, huur, kamers via lapecheusepr@gmail.com

dank je.
Mijn woning staat in Amsterdam-noord De Banne.
4 kamers op de 4e verdieping met lift.
Huur €697,00.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: