Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Luxe nieuwbouwwoning 110m2 nabij Ring ruilen voor goedkopere woning binnen Amsterdam

Gepost door Jasmijn 
Wil je luxer en ruimer wonen in een vrije sectorwoning? Ik zou graag goedkoper wonen en daarom ruil ik deze fijne luxe nieuwbouwwoning per 1 september graag in voor een andere woning.

AANGEBODEN: Luxe nieuwbouwwoning van 110 m2 op de Henk Henriëtstraat in Overtoomse Veld. Drie slaapkamers (1 van 16 m2, 1 van 19 m2 met inloopkast van 4 meter diep, 1 van 13 m2), luxe badkamer met ligbad en douche, twee toiletten, woonkamer met open keuken van 29m2, groot terras van 24m2 en apart opberg/wasmachinehok. De huurprijs is € 980. Plus overdekte parkeerplaats (in garage) voor € 50eu per maand (inkomenseis 48.000 per jaar).
Toegang op begane grond met eigen voordeur. De woning ligt vlakbij het Rembrandtpark en Mercatorplein. Centrum binnen een kwartiertje fietsen. Met OV makkelijk te bereiken (metro, bus, tram op loopafstand). De buurt wordt door nieuwbouw steeds populairder onder jonge gezinnen, stelletjes en starters. Ruil mogelijk per 1 september.

GEVRAAGD: Ik zou graag goedkoper wonen. Zelfstandige woning, minimaal 40m2 met aparte slaap- en woonkamer en buitenruimte in de vorm van balkon of tuin. Liefst niet al te ver buiten de Ring. Maximaal 700eu. Sociale huur, vrije sector of particulier, alles is welkom.
Interesse? Stuur me een mail op jasmijnvankatwijk@gmail.com. Ook geïnteresseerd in driehoeksruil!
Re: Luxe nieuwbouwwoning 110m2 nabij Ring ruilen voor goedkopere woning binnen Amsterdam
08 juli 2015 14:01
Bovenstaande advertentie stuurde ik zonder account, maar dit is mijn account van Wisselstart. Ik ben ook per mail te bereiken via jasmijnvankatwijk@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: