Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

van amsterdam oost naar amsterdam west

Gepost door Merel 
van amsterdam oost naar amsterdam west
05 juli 2015 17:25
hoi heb een hele mooie instapklare maisonette woning in oost,,betreft een 4/5 kmr woning,,eigen ingang geen boven buren,,1 buur onder je dat ook eigen ingang heeft,sociale huurwoning,600 euro huur,wil graag terug naar nieuw west,,dat houd in osdorp,,aker,,slotermeer,,geuzenveld,,,alleen 4 kmr woning reageren en dat het ook bij ruil sociale huurwoning blijft,,liefst beneden woningen maar mag ook etage woningen tot 2de etage,,bij reactie aub info over de woning en het adres zodat ik naar de plattegrond kan kijken voor de omgeving,,,
Goedemiddag,

Graag bekijk ik de mogelijkheid om van woning te ruilen. Wat is je maximale huurprijs? Mijn woning is wel vrije sector, maar wel aan de lage kant qua huurprijs voor een vrije sectorwoning, namelijk € 980 per maand.

Ik bied een luxe nieuwbouwwoning van 110 m2 op de Henk Henriëtstraat in Overtoomse Veld (Slotervaart) aan. Nét buiten de Ring, maar op loopafstand van Mercatorplein en Jan Evertsenstraat en vlakbij het Rembrandtpark.
Drie slaapkamers (1 van 16 m2, 1 van 19 m2 met inloopkast van 4 meter diep, 1 van 13 m2), luxe badkamer met ligbad en douche, twee toiletten, woonkamer met open keuken van 29m2, groot terras van 24m2 en apart opberg/wasmachinehok. De huurprijs is € 980. Plus overdekte parkeerplaats (in garage) voor € 50eu per maand.
Toegang op begane grond met eigen voordeur. Centrum binnen een kwartiertje fietsen. Met OV makkelijk te bereiken (metro, bus, tram op loopafstand). De buurt wordt door nieuwbouw steeds populairder onder jonge gezinnen, stelletjes en starters. Ruil mogelijk per 1 september.

Foto's zijn op mijn Facebookpagina te vinden: [www.facebook.com]

Als jullie interesse hebben ontvang ik van jou ook graag foto's!
Mijn mailadres is jasmijnvankatwijk@gmail.com

Ik hoor graag van je of je geïnteresseerd bent.

Vriendelijke groeten,


Jasmijn van Katwijk
goede middag ik woon in nieuw west slotermeer,in een gerenoveerde woning.Het is een 4 kamerwoning 4 de etage,kom uit oost wilgraag terug naar oost wil dolgraag met je ruilen. met vriendelijke groet rosa eckhorst hoor graag van je
Re: van amsterdam oost naar amsterdam west
08 juli 2015 14:02
Bovenstaande reactie stuurde ik zonder account, maar dit is mijn account van Wisselstart. Ik ben ook per mail te bereiken via jasmijnvankatwijk@gmail.com
Re: van amsterdam oost naar amsterdam west
09 juli 2015 20:24
hoi rosa kan je me per mail meer info geven over je woning vb straatnaam enz graag hoor ik van je,,,ik moet weer terug naar slotermeer voor mn mams zorg,,, meral8873@live.nl
groet merel
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: